جام جم ورزشی: مشخص است منچستریونایتد چیز بهتری نسبت به دو فصل گذشته نیست. حداقل اکنون چنین است.
کد خبر: ۸۳۱۱۶۰
افسوس سرمربی هلندی برای ستاره هایی که از دست داد +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، لوئیس فن خال سرمربی هلندی منچستریونایتد چه می کند؟ او در دو فصل حضور خود در یونایتد چرا هنوز نتوانسته از ستاره ها بازی بگیرد؟ منچستریونایتد در ماه هایی که گذشت بازیکنان ناکارآمد خود را به تیم های دیگر واگذار کرد. این بازیکنان که قبلا در باشگاه های پیشین خود و یا حتی در همین منچستریونایتد ستاره های بزرگی بودند فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشتند. فن خال نیز در فصل نقل و انتقالات تابستانی یکی پس از دیگری این بازیکنان ناکارآمد را فروخت. آنخل دی ماریا گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تنها پس از یک فصل از حضور در یونایتد به پاری سن ژرمن فرستاده شد. روبین فن پرسی برترین گلزن سابق لیگ برتر انگلیس به لیگ ترکیه تبعید شد. رادامل فالکائو به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ لوشامپیونه فرانسه و یکی از برترین گلزنان فوتبال اروپا در سال های گذشته پس از یک فصل ناموفق در یونایتد به چلسی پیوست. نانی هم که سال گذشته یونایتد را ترک کرده بود به چلسی رفت.

به گزارش دیلی میل ، اما این بازیکنان به محض جدایی از منچستر دوباره تبدیل به ستاره های بزرگی شدند. دی ماریا در نخستین حضور خود در تیم پاریسی یک پاس گل داد، نانی و فن پرسی که به ارکان و ستاره های اصلی فنرباغچه تبدیل شده اند و فالکائو این هفته نخستین گل خود را برای چلسی زد.

اما بی هنری فن خال در بازی گرفتن از ستاره ها به همین جا ختم نمی شود. وین رونی در تیم تحت هدایت او به یک گل نزن تبدیل شده است و بعید نیست او هم در آینده ای نزدیک به یکی از ستاره های طرد شده تبدیل شود، ستاره های که در باشگاه دیگری می تواند دوباره تبدیل به یک ستاره شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها