مشاور رسانه‎ای احمدی‎نژاد در واکنش به توکلی گفت: وی نماینده مجلس شورای اسلامی است، اما به نظر می رسد از موضعی فراتر از اختیارات یک نماینده مجلس ، سخن به میان آورده است.
کد خبر: ۸۳۰۷۴۲
واکنش جوانفکر به توکلی در دفاع از احمدی‌نژاد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی گفت‎وگوی احمد توکلی با هفته نامه مثلث علی‎اکبر جوانفکر که به نظر این روزها عهده دار مسئولیت دفاع از عملکرد دولت‎های نهم و دهم و پاسخگویی به شبهات را برعهده دارد، به سخنان توکلی واکنش نشان داد.

جوانفکر در واکنش به سخنان توکلی می‎گوید: اگر بازخواست‌هایی که باید از احمدی نژاد می‌شد، صورت می‌گرفت یا اینکه زودتر صورت بگیرد، او از این هوس‌ها نمی‌کند که دوباره برای جلب رای از این شعارها (احیای گفتمان امام) سر دهد. اظهارات موهن و نسبت های خلاف واقع آقای توکلی علیه رئیس جمهور سابق در حالی ابراز می شود که طی دو سال گذشته از یک سو دکتر احمدی نژاد، مشی سکوت مطلق را در پیش گرفته اند و از سوی دیگر دفتر رئیس دولت های نهم و دهم بارها و به صراحت، تصمیم قطعی ایشان مبنی بر عدم شرکت در انتخابات پیش رو را مورد تاکید قرار داده است.

جوانفکر می‌افزاید: معلوم نیست آقای توکلی با تکیه بر چه اختیاراتی ، چنین ادعایی را مطرح کرده است؟ وی نماینده مجلس شورای اسلامی است اما به نظر می رسد از موضعی فراتر از اختیارات یک نماینده مجلس ، سخن به میان آورده است.

وی ادامه می‎دهد: آقای توکلی که آشکارا از جدیت احمدی نژاد در عمل به تکلیف خود، برآشفته به نظر می‎رسد، در مصاحبه خود گفته است که احمدی‎نژاد مردی مصمم و جدی است و همیشه در کارهایش جدیت داشته و عزم راسخ هم در سیاست تاثیرگذار است.

جوانفکر تصریح می‎کند: این نماینده مجلس که در دولت احمدی نژاد به عنوان سردمدار مخالفت با طرح‎های اقتصادی دولتهای نهم و دهم و بویژه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها شناخته می شد، از عدم برخورد با رئیس جمهور سابق انتقاد کرده و گفته است که سیستم ما خوب عمل نمی کند. طرحهای اقتصادی دولت سابق ، عمدتا در جهت توانمند سازی اقتصادی مردم به اجرا گذاشته شد اما آقای توکلی و همفکران او تمامی تلاش خود را برای مختل کردن فعالیت های اقتصادی دولت قبل به عمل آوردند.

مشاور رسانه‎ای رئیس جمهور سابق همچنین می‎افزاید: این نماینده مجلس بدون توجه به آراء ۲۵ میلیونی احمدی نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۸ و حمایت های صریح رهبر معظم انقلاب از دولت های نهم و دهم، ادعا کرده است که آقای احمدی‌نژاد اصلا صلاحیت ندارد و حضور او در جایگاه ریاست جمهوری ، غصبی بوده است.

وی ادامه می‎دهد: به این ترتیب، آقای توکلی حقوق اساسی مردم در انتخاب رئیس جمهور را نفی کرده است. این نماینده مجلس با متهم کردن رئیس جمهور سابق به قبول نداشتن قانون ، وی را از نظر سیاسی مجرم دانسته است.

جوانفکر در پاین خاطرنشان می‎کند که آقای توکلی در حالی این اتهام بی‎پایه و اساس را به احمدی نژاد نسبت داده است که ایشان نه فقط هرگز سخنی دایر بر قبول نداشتن قانون بر زبان نرانده اند، بلکه در هشت سال دولت خود نیز ، همواره بر پایبندی به قانون تاکید کرده و دولت های نهم و دهم را پایبندترین دولتهای پس از انقلاب به قانون توصیف می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
۰
۰
از این قبیل آدمها زیادند بگذار خودشون بكشند آقای احمدی نژاد در قلب ما جا داره
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
۰
۰
اقای روحانی شما كه میگن آقای احمدی نژ اد ادم بدی بوده چرا میترسی باهاش منا ظره كنی كسی نگه آقای احمدی نژاد یك شهروند عادیست به هیچ عنوان نمیشه قبول كرد كه یك شهروند عادیست اون 8 سال ریاست جمهور مردم بوده25 میلیون پشتش هستن و دوسش دارن اگر شما میگن شهروند عادیست چرا دوسال هست همه گیر بهش میدین منم یه شهر وند عادی هستم چرا نمیان به من گیر بدن خواهش میكنم بدون ارائه سند به كسی تهمت نزنین این اختلاسهایم كه تو دولت آقای دكتر احمدی نژاد شده همش با برنامه بوده .... میخواستن از این طریق احمدی نژاد بدنام كنند
لعنت برشما
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
۰
۰
بعضی هنوز شاخ شونه میكشن .. .

نیازمندی ها