بازیگر سریال تلویزیونی «آمین»:

بازیگر 50 ساله نقش دختر 25 ساله را بازی می‌کند!

بازیگر مجموعه «تنهایی لیلا» که اولین حضور خود جلوی دوربین را تجربه می‌کند، گفت: برای حضور در این سریال تلویزیونی آقای لطیفی از من تست گرفت و خوشبختانه پذیرفته شدم.
کد خبر: ۸۳۰۳۹۷
نوروززاده: برای حضور در «تنهایی لیلا» تست دادم

ساناز نوروززاده بازیگر نقش «سمانه» در سریال تنهایی لیلا در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سوال که شما قبلا در چند فیلم به عنوان مدیر و طراح بخش اکشن حضور داشتید چه شد که وارد حوزه بازیگری شدید؟ گفت: من از نوجوانی سینما را دوست داشتم. بازیگری هم یکی از جنبه­ های این علاقه بود. برای پاسخ به این علاقه، به مدرسه فیلمسازی هیلاج رفتم. آن­جا دوره­ های کارگردانی و تدوین و فن بیان را گذراندم که فقط فن بیان به بازیگری ارتباط مستقیم داشت و دوتای دیگر از علاقه­ ام به بخش­های دیگر سینما می آمد.

وی همچنین درباره حضور در سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز عنوان داشت: مثل سایر علاقه­ مندان بازیگری تست دادم. زمان پیش تولید، 5 قسمت از فیلمنامه آماده بود و هنوز بازیگر نقش «سمانه» (دخترعموی لیلا) انتخاب نشده بود. من چند سکانس از کاراکتر سمانه را در حضور آقای لطیفی اجرا کردم و بعد دستیار ایشان با من تماس گرفتند و گفتند انتخاب شدید.

نوروززاده در پاسخ به این پرسش که حضور در کنار بازیگرهای دیگر که چهره های شناخته شده­ ای هستند چطور بود و چقدر در کار به شما کمک کردند؟، گفت: افتخاری بود در کنار این عزیزان باشم و کلا حضور در این کار برایم پر از نکات آموزشی بود. اینکه آقای جوهرچی نقش پدرم را ایفا میکردند هم برای خودم و هم برای کسانی که مطلع می شدند، خیلی جالب بود. اما به دلیل سرعت بالای تولید، فرصت تمرین مداوم با بازیگران مقابلم را نداشتم. با در نظر گرفتن سرعت تولید باید بگویم تعامل خوبی وجود داشت و حضور و راهنمایی آقای لطیفی برای رسیدن به نقش، باعث دلگرمی بود. ضمن اینکه آقای شفیعی به عنوان تهیه کننده و اقای لطیفی به عنوان کارگردان، فضای امنی را در طول کار برای فعالیت بازیگران فراهم کرده بودند. فکر می­کنم این مهم­ترین نقطه قوت فضای پشت صحنه سریال بود.

این بازیگر راجع به بازخوردهایی که تا به حال از مخاطبان گرفته نیز گفت: انتظار نداشتم کسی بگوید درخشان بودی و یک بازیگر کامل هستی. می­دانستم به عنوان تازه وارد و با توجه به ابعاد و اندازه نقش، همین که باورکردنی باشم، خوب است. واکنش­ها بهتر از انتظار اولیه­ ام بود. تعدادی از سینماگران معتبری که پیش تر آشنایی نزدیکی هم با آن­ها نداشتم، تماس گرفتند و با تبریک گفتن­ه ای­شان من را شرمنده کردند.

وی درباره اینکه تصمیم دارد بازیگری را ادامه بدهید یا خیر، گفت:طبیعتا پس از گذراندن این تجربه و دریافت بازخوردهای امیدوارکننده، مصمم تر شده ام.

نوروززاده در پایان راجع به اینکه حضور در کدام مدیوم تئاتر، تلویزیون و سینما را ترجیح میدهد، گفت: شاید برای طرح این پرسش کمی زود باشد. هیچ گزینه ای را ارجح نمی دانم یا حذف نمی کنم. تلویزیون از نظر تعداد مخاطب خیلی جلوتر از سینماست ولی سینما هم طبیعتا جذابیت هایی دارد که در عرصه دیگری یافت نمی شود. فعلا شروع کرده ام و به آینده امیدوارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها