رئیس مجلس شورای اسلامی با همتای ژاپنی خود دیدار کرد

خرسندی ژاپن از توافق هسته ای ایران و 1+5

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه کشورمان، از صدور ویزای سفر رییس مجلس و همراهان وی به نیویورک، برای شرکت در اجلاس روسای پارلمان های جهان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۱۹۱
آمریکا سرانجام ویزای سفر لاریجانی و همراهانش را صادر کرد

حسن قشقاوی معاون کنسولی و امور مجلس وزیر امور خارجه، در گفتگو با مهر، درباره سرانجام سفر علی لاریجانی رییس مجلس به نیویورک و صدور ویزای وی و همراهانش اظهار داشت: زمان دقیق و جزییات برنامه سفر از سوی دفتر رییس مجلس اعلام می شود، اما این سفر قطعا انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

وی تصریح کرد: ویزای همه اعضای هیات و شخص آقای لاریجانی، آمده و مشکلی در این رابطه نیست.

قشقاوی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن برنامه سفر، من هم طبق روال سفرهای خارجی رییس مجلس، همراه وی خواهم بود و همه اعضای تعیین شده هیات نیز حضور خواهند داشت.

روادید (ویزا) سفر رییس مجلس شورای اسلامی و همراهان وی برای سفر به اجلاس روسای پارلمانهای جهان در نیویورک (نهم تا یازدهم شهریورماه)، در حالی صادر می شود که طی روزهای اخیر به دلیل تعلل و کارشکنی دولت آمریکا در صدور ویزا و کمبود زمان برای سفر، برخی منابع از احتمال لغو این سفر خبر می دادند؛ پیش از این نیز، دولت آمریکا در موارد متعدد و در ادامه سیاستهای ضد ایرانی خود، در صدور ویزای مسئولان ایرانی برای سفر به نشست سازمانهای بین المللی در این کشور، تعلل یا امتناع کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها