تصادف شدید 9 دستگاه خودرو در جاده خاوران سه مجروح و خسارت مالی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۲۹۳۱۲
تصادف زنجیره ای 9 خودرو در جاده خاوران + عکس

به گزارش پایگاه 125، مسئولین ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران در حین مشاهده دوربین های ترافیکی از بروز یک مورد تصادف زنجیره ای درمسیر غرب به شرق جاده خاوران مطلع شدند که بلافاصله ساعت 12:58 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 78 و 63 به همراه گروه نجات 15 را به محل حادثه روانه کردند.

بنا به اظهار عزیز غلامی نسب معاون منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، با توجه به ترافیک شدید در این محور، آتش نشانان از مسیر مخالف جاده، خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در این رویداد یک دستگاه کامیون حمل سیمان و 8 دستگاه خودرو سواری به صورت زنجیرواربا یکدیگربرخورد کردند که تعدادی از سرنشینان در میان خودروهای آسیب دیده گرفتار شدند.دراین حادثه، شدت برخورد کامیون سیمان با قسمت عقب خودروی سواری اپل به حدی بود که این خودرو کاملا به زیر خودرو وانت پیکان رفت.

معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی که در محل حادثه حضورداشت، گفت: آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و از نشت بنزین خودروها جلوگیری به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیات دراین حادثه موفق شدند دو نفر از سرنشینان را که در میان اتاقک متلاشی شده خودروی اپل گرفتار شده بودند خارج کنند که خوشبختانه پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد آسیبی به آنها نرسیده است.

غلامی نسب با اشاره مصدومیت سه نفر و وارد آمدن خسارات زیاد به خودرو های تصادفی، خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها