بدون سرمایه‌گذاری آینده‌ای وجود ندارد

کی‌روش: دریایی از اتفاقات پیش‌روی ما است

جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دریایی از اتفاقات پیش‌روی ما است، اما بدون سرمایه‌گذاری آینده‌ای وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۹۲۳۳
کی‌روش: دریایی از اتفاقات پیش‌روی ما است

خبرگزاری رویترز در گزارشی به آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین وضعیت شاگردانش پرداخته است.

به گزارش فارس ،در ابتدای این گزارش عنوان شده سرمربی اسبق رئال مادرید و پرتغال در دوره 4 سال حضورش در راس کادر فنی ایران 2 بار اقدام به استعفا کرده و همواره تلاش کرده مسیری خوب برای پیشرفت تیم ملی ایران در جمع کشورهای برتر فوتبال قاره آسیا و همچنین رده‌‌بندی رنکینگ فیفا پیدا کند.

در ادامه نیز به این نکته اشاره شده که مربی اسبق منچستریونایتد با تردیدهایی در مورد سرمایه‌گذاری برای تیمش مواجه شده زیرا فعالیت و رقابت در سطح قاره را کاری راحت نمی‌بیند.

گزارشگر این رسانه‌‌ به اظهارات ماه گذشته منصور قنبرزاده، یکی از اعضا فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرده که به همین رسانه گفته سازمانش همچنان منتظر 10میلیون دلار جایزه حضور در جام جهانی به خاطر ایجاد تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور است.

در ادامه نقطه نظر کارلوس کی‌روش را هم اینگونه درج کرده است: هم‌اکنون کلی امیدواری وجود دارد.دریایی از اتفاقات مثبت فراروی ما خواهد بود. گاهی میان رویا و واقعیت یک حفره است، اما تردیدی نیست کلی امیدواری وجود دارد و همه می‌پذیرند که خیلی اتفاقات راحت‌تر برای آماده‌سازی در پیش است.

همچنین رویترز اقدام به درج دیگر نظرات کی‌روش چنین کرده است:‌فوتبال ایران به زمین‌های بهتر و امکانات بهتر نیاز دارد. لازم است که در زمینه آموزش مربی و تیم‌های جوان سرمایه‌گذاری شود. در بخش زیادی از موضوعات باید سرمایه‌گذاری کنیم و شرایط جدیدی را پیوند دهیم. بدون سرمایه‌گذاری آینده‌ایی وجود ندارد. آینده در گروی این است که چقدر امروز بتوانید کار کنید و چقدر آماده حل مشکلات آینده باشید. کار کم‌تر باعث ایجاد مشکلات بیشتر در آینده می‌شود. نکته کلیدی این است که در مورد امروز صحبت نکنیم. اما برخی از مردم مطمئن هستند که تا 15 ، 20 سال بعد اینجا نیستند. پس نگران آینده هستند و این راهی درست نیست.

این رسانه‌ همچنین بخشی از حرف‌های کی‌روش را بعد از تساوی یک بر یک مقابل ترکمنستان را اینگونه عنوان کرد:برنامه حالا دیگر کامل شده و در دسترس است. فقط مانده که برنامه را به اجرا دربیاوریم.هفته بعد چند بازی دیگر خواهیم داشت. بازهم تلاش می‌کنیم طبق برنامه پیش برویم و خواهیم دید که چه شرایطی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها