گزارش جام بانوان از اردوی تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک

دخترانی از جنس پولاد

جام جم ورزشی: ستاره چابکی تکواندوکار وزن منهای 41 کیلوگرم ایران امروز (دوشنبه) در دومین روز از رقابت های قهرمانی نونهالان جهان بر سکوی دوم ایستاد.
کد خبر: ۸۲۸۸۵۳
ستاره چابکی دومین مدال نقره ایران را گرفت

به گزارش جام جم ورزشی و از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان از دیروز(یکشنبه) با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور به میزبانی شهر موجو کره جنوبی و در سالن تی 1 این شهر آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.
ستاره چابکی برای کسب این مدال ارزشمند، ابتدا نماینده مغولستان را پیش رو داشت که این تکواندوکار در پایان راند اول از ادامه مبارزه با نماینده کشورمان انصراف داد.
تکواندوکار وزن منهای 41 کیلوگرم ایران در ادامه با دو پیروزی 8 بر 2 و 13 بر یک مقابل نمایندگان قزاقستان و مراکش راهی مرحله نیمه نهایی شد و با شکست 6 بر 5 تکواندوکار ترکیه ای به مرحله فینال راه یافت.
چابکی درمرحله پایانی نیز دریک رقابت بسیارنزدیک نتیجه را 8 بر6 به تایلند واگذارکرد وعنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورد.
لحظاتی قبل نیز امیر ولی پور در وزن منهای 33 کیلوگرم مدال نقره گرفت.
در روز نخست این رقابت ها نیز تیم ایران توسط فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن زاده، مبینا شاکری، محمد خانی و نیما مهرعلی به 5 مدال طلا دست یافت.
فردا (سه شنبه) و در سومین روز این رقابتها، یلدا ولی نژاد، زهره حسن نتاج، نگار پورجمالی، محمدحسین زاهدی و حامد اصغری نمایندگان کشورمان هستند.
هدایت تیم تکواندوی نونهالان دخترکشورمان بر عهده مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفر پور (مربی)، ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (کمک مربی) است و حسینعلی نعیمی (سرمربی) و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) نیز هدایت تیم پسران را برعهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها