اقدام مزدوران عربستان سعودی و نیروهای طرفدار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در مثله کردن اجساد در شهر تعز، ماهیت واقعی این مزدوران و ارتباط آنها با القاعده و داعش را برملا کرد.
کد خبر: ۸۲۷۷۷۲
مزدوران ریاض در یمن اجساد را مثله کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شبکه تلویزیونی المسیره، مزدوران عربستان سعودی با همکاری حزب اصلاح سر شماری از شهروندان یمنی را در شهر تعز بریدند و اجساد آنها را هم مثله کردند.

مزدوران عربستان که با گروه های تروریستی سلفی، داعش و القاعده در یمن همکاری می کنند، همچنین اجساد شماری از شهروندان یمنی را در شهر تعز با خودرو بر روی زمین کشیدند.

آتش زدن اجساد شهروندان یمنی مخالف متجاوزان عربستان سعودی در تعز ازجمله دیگر جنایت های مزدوران عربستان در یمن است.

جنایت مزدوران عربستان در یمن با محکومیت گسترده روبرو شد

جنایت مزدوران عربستان سعودی در یمن در شهر تعز یمن با محکومیت گسترده در این کشور روبرو شد.

احزاب سیاسی یمن با صدور بیانیه ای جنایت های سر بریدن، آتش زدن اجساد، روی زمین کشیدن و مثله کردن اجساد در شهر تعز به دست مزدوران عربستان سعودی و تروریست های داعش و القاعده را محکوم کردند.

حزب مردمی التحریر یمن به شدت جنایت شکنجه و قتل افراد بیگناه در شهر تعز را محکوم کرد و آن را تلاش برای به راه انداختن فتنه طایفه ای در یمن و خدمت به اهداف متجاوزان سعودی دانست.

گروه «مستقبل العداله» یمن هم این جنایت را محکوم و آن را نقض آشکار همه ارزشها، اصول و شریعت دانست که ماهیت وحشی مزدوران خارجی را ثابت کرد.

این گروه از ملت یمن خواست از ارتش و کمیته های مردمی برای مقابله با این جنایت ها و ناکام گذاشتن توطئده های شیطانی متجاوزان، حمایت کند.

حزب امت یمن از گروه های سیاسی خواست از ارتش و کمیته های مردمی در جنگ با باندهای جنایتکار و متجاوز در سراسر این کشور همکاری کنند. این حزب هدف این جنایت ها را ایجاد تفرقه در یمن و نیز تفرقه در همه منطقه دانست.

حزب دموکراتیک الناصری یمن جنایت های داعش، القاعده و اخوان المسلمین را در استان های عدن و تعز محکوم کرد.

احزاب توافق ملی، الحریه و الکرامه از جمله دیگر احزاب یمنی هستند که با صدور بیانیه هایی این جنایت ها را محکوم کردند و آن را بخشی از توطئه صهیونیستی - سعودی در یمن دانستند.

شمار شهدای کشتار جدید دراستان الحدیده یمن به 35 نفر رسید

شمار قربانیان کشتار وحشیانه جدید متجاوزان عربستان سعودی در استان الحدیده یمن به سی و پنج شهید افزایش یافت.

جنگنده های متجاوز سعودی بازاری را در شهر الضحی در شمال استان الحدیده یمن هدف قرار دادند که در آن سی و پنج نفر شهید و بیش از بیست و سه نفر هم زخمی شدند. حال بیشتر مجروحان این حمله وخیم گزارش است.

جنگنده های سعودی همچنین دو کامیون را در منطقه الضحی که بین حرض و الحدیده قرار داد، بمباران کردند. شش نفر از قربانیان این حمله از کارگران سومالی بودند.

مسجدی هم در این حمله هوایی آسیب دید.

شهروند یمنی گفت:«اینجا شاهد یکی از جنایت های سلمان پادشاه سعودی بودیم. این شهروندان چه گناهی داشتند. اینجا یک بازار بود، اما سعودیها در آن مرتکب یک جنایت هولناک شدند. اجساد بیشتر قربانیان سوخته و تکه تکه شده بود. این اجساد قابل شناسایی نیست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها