رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این افراد رنج زیادی بردند و شبانه‌ روز کار کردند تا توافق خوبی حاصل شود، ادامه داد: در کشور ما ظریف‌ ها، عراقچی‌ها و تخت روانچی‌ های زیادی وجود دارد، سربازان گمنامی در این عرصه هستند که نه نامشان گفته می‌شود و نه دیده می‌ شوند.
کد خبر: ۸۲۷۰۶۹
رنج زیادی بردیم تا توافق خوبی حاصل شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی‌ اکبر صالحی در نشست علمی-تخصصی «آموزش و توسعه ایران اسلامی در دوران پسا توافق هسته‌ای» در مشهد افزود: توکل بر خدا، باور به دین و اعتقاد به این مساله که هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد در موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای تاثیرگذار بود.

وی با تحسین استقامت و عزتمندی تیم هسته‌ ای کشور افزود: هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت دولت از تیم هسته ای بسیار اثرگذار بود و هر گاه کوچکترین شرایطی برای تسلیم مقابل قدرتهای جهانی پیش می‌آمد، این حمایت ها باعث می‌ شد تیم مذاکره کننده مقابل دشمن سر خم نکند.

صالحی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع فرهیختگان خراسان رضوی اظهار کرد: از طرف دکتر ظریف و گروه مذاکره کننده حامل این پیام هستم که دستاوردهای این ملت تمدن ساز واقعا جای تبریک دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Netherlands
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
۰
۰
عجب . مثلا توافق خوب كرده اند؟ اینكه ایران را مجبور به محدود كردن غنی سازی به زیر ۵ درصد كرده اند و اجازه انباشت بیش از ۳۰۰ كیلو اورانیوم ۳.۵ درصدی را هم نداده اند خوب است؟ این كه معنی اش تعطیلی كامل غنی سازی است. حالا اینها با شهامت تمام حرف از توافق خوب هم می زنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها