کنسرت گروه موسیقی «آوای صحرا»، ویژه بانوان،به سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی، سوم و چهارم شهریورماه در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۷۰۵۱
«آوای صحرا» برای بانوان می نوازد

این کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد که قطعه های بخش نخست عبارت است از: آوای تنهایی، افسانه، زنگ کاروان، بگذر از کوی ما، دور جوانی، دامن کشان (در دستگاه همایون، آواز بیات اصفهان) و بخش دوم نیز قطعه هایی از موسیقی محلی خراسانی را در بر می گیرد.

الهام کریمی سرپرست گروه موسیقی «آوای صحرا»، از 9 سالگی نزد استادانی همچون رضا ایرانمنش و شاپور هدایتی، نواختن سه تار را آموخته است.

وی همچنین در بخش آوازهای محلی از محضر استاد عثمان خوافی بهره برد و پس از پایان دوره های آموزشی، هم نوازی با وی را در چند اجرا تجربه کرد.

کریمی ردیف آوازی را در دوره های آموزشی استاد شاکری در مشهد گذراند و در کنسرت های شهین زرین پنجه و گروه های دیگر به عنوان نوازنده سه تار حضور داشته است.

به گزارش ایرنا، دیگر نوازندگان این گروه موسیقی عبارتند از: پدیده احرار نژاد: تار، نازنین پدرثانی: تنبک، آوا ایوبی: تارباس، شیما بلوکی فر: کمانچه و مژگان ابوالفتحی: دف.

کنسرت گروه موسیقی آوای صحرا (ویژه بانوان)، سوم و چهارم شهریور ماه، ساعت 21 در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها