مرد طلبکار زمانی که بدهکار خود را با تهدید سلاح ربود و به مخفیگاهش برد، تازه متوجه شد به اشتباه پسرعموی طعمه‌اش را ربوده است.
کد خبر: ۸۲۶۵۶۷
گروگانگیر اشتباهی در دام پلیس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت خانواده‌ای در رابطه با ربوده شدن پسر 39 ساله خانواده در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی جلابی شهرستان بندرعباس قرار گرفت .

پدر فرد ربوده شده در اظهاراتش گفت: پسرم برای انجام کاری خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. تلفن همراهش هم خاموش بود و جستجوهایمان برای یافتن وی بی‌نتیجه ماند. شامگاه دیروز مردی با من تماس گرفت و اعلام کرد پسرم را ربوده و در صورتی او را آزاد می‌کند که برادرزاده‌ام بدهی‌اش را به او بپردازد. در غیر این صورت دیگر فرزندم را نخواهم دید و او را خواهد کشت .

پس از این شکایت، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد همزمان با ربوده شدن پسر جوان، پسرعمویش هم ناپدید شده است. این موضوع باعث شد ماموران احتمال بدهند این مرد در ربوده شدن پسرعمویش نقش دارد. بنابراین وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش در مخفیگاهش در شهرستان بندرعباس دستگیر شد .

این فرد با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها گفت: من در جریان معامله کاری به فردی بدهکار بودم و نتوانستم در زمان تعیین شده بدهی‌ام را به وی بپردازم. مرد طلبکار را تاکنون ندیده بودم و تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم. وقتی به محل قرار رسیدیم برای خرید وارد مغازه‌ای شدم که مرد طلبکار به اشتباه پسرعمویم را با تهدید سلاح ربود.

وی اضافه کرد: پس از این گروگانگیری زمانی که آدم‌ربا متوجه شده بود پسرعمویم را اشتباهی ربوده است، در تماس با خانواده عمویم اعلام کرد که پسرش را بابت بدهی من ربوده است. من هم از ترس آبروی خانواده‌ام فرار کردم .

در ادامه، مرد گروگانگیر وقتی پلیس را در تعقیب خود دید، گروگان را در شهر دلگان رها کرد و گریخت. ماموران نیز دیروز متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ سیدحسین اصلحی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در این‌باره گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی اعتراف کرد چون پسرعموهای مرد جوان به او بدهکار بوده و پولی نپرداخته بودند بناچار او را ربوده و در اسارتگاهش پنهان کرده بوده تا آنها مجبور شوند بدهی خود ر ا بپردازند و زمانی که متوجه شده نمی‌تواند بدهی‌اش را بگیرد و پلیس در جستجویش است، گروگان را رها کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها