مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه ۲۰ هزار مسکن مهر برای افتتاح منتظر تامین آب، برق و گاز هستند، گفت: قیمت های مسکن مهر در این شهر نهایی شده و دیگر افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۸۲۴۹۱۰
۲۰ هزار مسکن مهر به خاطر نبود آب و برق واگذار نمی‌شود

باران هاشم زهی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چه تعداد واحد مسکن مهر به‌ خاطر نبود آب، برق و گاز تحویل متقاضیان نمی‌شود، گفت: در مجموع تأمین خدمات زیربنایی مثل آب، برق و گاز از وظایف وزارت نیرو و وزارت نفت است و در پرند که 95 هزار و 400 واحد در دست سازندگان مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه است 16 هزار واحد مسکونی توسط شرکت‌های تعاونی در حال ساخت است.

وی افزود: تأسیسات زیربنایی در 95 هزار و 400 واحد به 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و روند پیشرفت کار خیلی کند است، بنابراین درحال حاضر 20 هزار واحد مسکونی مهر در پرند به مرحله‌ای از ساخت رسیده‌اند که اگر آب، برق و گاز آنها نصب شود، به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تاکید کرد: لازم است که دستگاه‌های خدمات‌رسان ورود کنند تا این واحدها تعیین تکلیف شوند.

روند تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر کند است

هاشم زهی ادامه داد: ما نیز براساس مصوبه هیأت وزیران برای بحث‌های آب و فاضلاب با همکاران وزارت نیرو جلسه گذاشته و از طریق منابع داخلی انواع دارایی‌های اراضی را شناسایی و کمک کرده‌ایم تا موضوع تأسیسات زیربنایی و نصب انشعاب برای واحدهای مسکونی انجام شود، منتهی روند تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر کند است.

قرارداد 33 هزار مسکن مهر برای دریافت 5 میلیون تومان افزایش وام مسکن مهر

مدیر عامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سئوال که چه تعداد از واحدهای مسکن مهر پرند مشمول افزایش 5 میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر شده‌اند، گفت: در مجموع 56 هزار واحد مسکونی را برای دریافت تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن معرفی کردیم که تا امروز حدود 33 هزار واحد مسکونی را بانک مسکن با سازنده‌ها قرارداد امضا و مبادله کرده است و در حال پرداخت تسهیلات است.

هیچ تعدیل قیمتی اعمال نکرده ایم

وی افزود: در مجموع در پرند قیمت‌ مسکن مهر نهایی شده را مشخص کردیم و در سایت عمران پرند آنها را اعلام کرده‌ایم و ما تنها در قالب مفاد تفاهم‌نامه ساخت و دستورالعمل‌ها و بخشنامه هایی که وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرده، قیمت‌ها را نهایی کرده‌ایم و هیچ‌گونه تعدیل قیمت را اعمال نکرده‌ایم.

هاشم زهی ادامه داد: تحویل واحدهای مسکن مهر به واریز آورده متقاضیان بستگی دارد، پس باید مردم همکاری کنند و باز هم تأکید می‌کنم که هیچ تغییری در قیمت‌ها پیش نخواهد آمد و اگر مردم همکاری کنند، تا پایان امسال با توجه به توان سازندگان واحدهای مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها