آزار و اذیت دختران در تاکسی زرد رنگ

«گرگ‌های زرد» در ملاءعام اعدام شدند

دو جوان شرور که به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند، صبح امروز در اطراف میدان حافظ مشهد در ملاء عام پای چوبه دار رفتند.
کد خبر: ۸۲۴۵۵۵
«گرگ‌های زرد» در ملاءعام اعدام شدند

دادستان عمومی و انقلاب مشهد در محل اعدام متجاوزان گفت: این مجرمان خطرناک به جرم ربودن دختران جوان و آزار و اذیت آنها، پس از گذشت هفت ماه از زمان دستگیری به اعدام محکوم شدند.

غلامعلی صادقی افزود: این دو محکوم 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماجرای پرونده «گرگ های زرد» از 19 آبان سال گذشته در حالی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که 2 جوان 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند.

بنا بر این گزارش، کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی حسینی پس از حدود یک ماه موفق به دستگیری 2 متهم این پرونده شدند. پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست این پرونده توسط قاضی علی موحدی راد (معاون دادستان مشهد) صادر شد و بدین ترتیب این پرونده دیگر مراحل قانونی خود را طی کرد و متهمان به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

شایان ذکر است پرونده متهم سوم که با اعترافات همدستانش دستگیر شد، همچنان در حال رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
۰
۰
خشونت جنسی تو ایران داره بیداد می كنه.یا شرایط ازدواج رو ازطریق ارائه شغل بادرامد مكفی ومسكن ارزان فراهم كنید یا برای جلوگیری از شیوع تعرض به زنان جامعه تدابیری بیاندیشید.به یقین منفعت اینكار بیشتر از ضررشه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
چه ربطی داره به ازدواج ازدواج فقط برای مسائل جنسی نیست اینها بیمارند ازدواج كنند هم شما فكرمیكنی راحت با همسرانشون زندگی می كنند؟
رضا یا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
۰
۰
بگیرین همشون بكشین

نیازمندی ها