جام جم ورزشی: روز سوم از هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان با کسب سه مدال رنگارنگ برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۴۱۱۲
نوجوانان ووشوکار ایران به سه مدال دیگر دست پیدا کردند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل سایت فدراسیون ووشو ، در ادامه این مسابقات که در چین جریان دارد امروز شنبه در سومین روز رقابتهای نوجوانان جهان نوجوانان کشورمان بازهم موفق به کسب مدال طلا شدند. فاطمه جزینی در اجرای فرم "گوئن شو" با امتیاز ۹.۲۵ بالاتر از مالزی و قزاقستان روی سکوی نخست ایستاد و چهارمین طلای تیم کشورمان را به خود اختصاص داد.

زهرا کیانی هم که طی روز گذشته دو مدال طلا کسب کرده بود امروز صبح یک نقره دیگر را به داشته های خود اضافه کرد تا همچنان بهترین ووشوکاران ایران در این دوره باشد. فاطمه بنی اسدی در فرم "نان چوان" با امتیاز ۹.۲۹ به عنوان سومی بسنده کرد و برنز گرفت. "هو لین از چین با ۹.۴۸ و تائو از ویتنام با ۹.۳۰ اول و دوم شدند.

تیم ووشو ایران تا اینجایر کار موفق به کسب چهار مدال طلا توسط زهرا کیانی(دو مدال طلا) ، فاطمه جزینی و شاهین بنی طالبی ، پنج نقره توسط زهرا کیانی(یک مدال ) سپیده شاکریان و سوگند گلشنی (هرکدام دو مدال) و چهار برنز برنز توسط فاطمه بنی اسدی ، نبی طالبی ، مختاپور و بدیعی شده است.

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی جوانان آسیا با حضور ۲۳ تیم در شیلین هوت چین در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها