معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی از تمدید دوباره فروش اینترنتی کتاب های درسی تا ۳۱ مرداد خبرداد.
کد خبر: ۸۲۴۱۰۲
ثبت نام اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد تمدید شد

سید حسن طلایی گفت: از آنجا که کتاب های این دو دوره در بازار و کتابفروشی ها توزیع نمی شود و فقط از طریق مدارس تحویل خواهد شد خانواده ها حتما تا پایان مرداد نسبت به خرید کتابهای درسی اقدام کنند.

وی افزود : این مهلت برای دانش آموزان قبولی خرداد در نظر گرفته شده و دانش آموزانی که باید در امتحانات شهریور شرکت کنند می توانند از 20 شهریور تا دهم مهر برای خرید اینترنتی کتاب اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طلایی افزود: فروش اینترنتی کتابهای درسی برای دانش آموزانی که امکان ثبت نام اینترنتی ندارند را نیز مدیر مدرسه به صورت گروهی انجام می دهد.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی گفت: ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی irtextbook.ir انجام می گیرد و این سامانه به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان در صورت تغییر مدرسه نیز میتوانند کتابهای درسی خود را در مدرسه جدید دریافت کنند.

وی افزود: در این خرید به دانش آموزان کد رهگیری داده می شود و دانش آموزان از طریق این کد رهگیری به مدرسه مورد نظر برای دریافت کتاب مراجعه می کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی آینده گفت: تاکنون 124 میلیون جلد کتاب درسی در 850 عنوان چاپ شده و کتاب های جدیدالتالیف پایه های پنجم و نهم نیز آماده شده است.

طلایی تاکید کرد: توزیع کتاب های درسی در استان های تهران و البرز از 18 شهریور و در سایر استانها از 15 شهریور از طریق مدارس و کتابفروشی ها آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها