جام جم ورزشی: صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز را اینجا ببینید.
کد خبر: ۸۲۲۷۱۶
بچه هایی که بزرگ نمی شوند +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، روزنامه های ورزشی امروز انگلیس به برترین آرسنال مقابل چلسی در دیدار خیریه انگلیس پرداخته اند. جنگ های لفظی بین ونگر و مورینیو سرمربیان آرسنال و چلسی موضوع تیتر نخست روزنامه های ورزشی امروز است، جایی که این دو کودکانی لوس و بد اخلاق توصیف شده اند. روزنامه سان اسپورت به جدایی دی ماریا از یونایتد با تیتر "پایان یک اشتباه" واکنش نشان می دهد.

سان با تیتر "بزرگ شدن" به دست ندادن مورینیو و ونگر در پایان بازی اشاره کرده و نوشته این دو مربی بار دیگر شبیه بچه های لوس و بداخلاق رفتار کردند:

"چه بچه گانه" تیتر نشریه دیلی میل است که به رفتار مورینیو و ونگر در دیدار دیشب اشاره دارد. این نشریه ونگر را به دلیل امتناع از دست با مورینیو و سرمربی پرتغالی را به دلیل بهانه گیری بعد از اولین باخت مقابل آرسنال، سرزنش کرد:

نشریه میرر هم با چاپ عکسی از شادی پیروزی آرسنالی ها، به اتهام هایی که مورینیو و ونگر به یکدیگر زدند، پرداخته است. این دو یکدیگر را به نادیده گرفتن هم برای دست ندادن متهم کردند:

دیلی اکسپرس هم تمام ماجرای دیدار دیشب را در دو جمله خلاصه کرده:" ونگر به ناکامی مقابل مورینیو پایان داد اما نشانه ای از صلح بین دو مربی دیده نشد":

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها