سعید شهروز شامگاه پنجشنبه در حالی به صحنه رفت که خود او و مخاطبانش، بسیار تحت تأثیر یادآوری خاطره‌های دهه هفتادی بودند.
کد خبر: ۸۱۹۴۷۲
کنسرت پراحساس خواننده پاپ با مرور خاطرات دهه 70

کنسرت سعید شهروز - خواننده‌ی موسیقی پاپ - شامگاه پنجشنبه، یکم مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در این اجرا، شهروز پس از حدود 5 / 1 سال توقف فعالیت‌هایش که با درگذشت رهبر ارکسترش همراه بود، اعلام کرد که دور جدید فعالیت‌های خود را با برگزاری این کنسرت آغاز کرده و با انتشار آلبوم جدیدی تداوم خواهد داد.

این خواننده که در نیمه‌ی دوم دهه‌ی 70 با انتشار آثاری مانند «پسرای مشرقی» و «غزلک» جزو پرفروش‌های دور جدید فعالیت مجاز موسیقی پاپ در ایران محسوب می‌شد، در اجرای اخیر خود، علاوه بر منتخبی از معروف‌ترین آهنگ‌های آلبوم‌های قدیمی‌اش، تعدادی قطعه‌ی جدید نیز برای مخاطبان ارائه کرد. در اجرای قطعه‌های قدیمی، بروز احساسات خود شهروز در یادآوری خاطره‌ها، حتا بیشتر از مخاطبان، نمود می‌یافت.

او در این شب با یاد کردن از هنرمندان فقید موسیقی پاپ از جمله بابک بیات، مرتضی پاشایی، نیما وارسته و ناصر عبداللهی که قطعه‌ی غزلک را در آلبومش با او هم‌خوانی کرده بود، با اعلام خبر بهبود وضعیت بهنام صفوی پس از جراحی تومور مغزی‌اش، در اجرای یکی از قطعه‌ها خواست که مردم در فرستادن انرژی مثبت برای این خواننده‌ی موسیقی پاپ، با او همراه شوند.

شهروز همچنین با بیان سخنانی درباره‌ی احساسش پس از فقدان موزیسین جوان و رهبر گروه ارکسترش، میلاد فاضلی، که او نیز براثر ابتلا به سرطان درگذشت، هنگام اجرای قطعه‌ی تقدیمی به او و خانواده‌اش که در سالن حضور داشتند، با غلبه‌ی احساسات مواجه و بخش‌هایی از آن را همراه با بغض و اشک اجرا کرد.

در این کنسرت، حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف مانند سیدبهنام ابطحی و بابک صحرایی، به حاضران اعلام می‌شد که در بخشی از برنامه، فرزاد حسنی - مجری و بازیگر - روی صحنه رفت و در سخنانی گفت: سوز صدا می‌ماند و با توقف یک، دو، یا پنج ساله، فراموش نمی‌شود. ما دهه‌ی پنجاه، شصت و هفتادی‌ها و ان‌شاءالله دهه‌ی هشتادی‌ها، یادمان نمی‌رود که "یکی بود، یکی نبود، غیر از «غزلک» هیچی نبود".

سالن میلاد محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در دور جدید اجرای کنسرت‌های پاپ خود، پنجشنبه‌ی آینده میزبان اجرای کنسرت «علی عبدالمالکی» خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها