کارگردان سریال پایتخت ۴ گفت : مهمترین عامل جذب مخاطبان به این سریال صداقت جاری در آن است.
کد خبر: ۸۱۹۳۵۰
صداقت در «پایتخت ۴» مردم را پای تلویزیون نشاند

نشست نقد و بررسی سریال پایتخت 4 بعد از ظهر روز گذشته در دفتر کارگردان این سریال برگزار شد.

در این جلسه تهیه کننده، کارگردان، سرپرست نویسندگان و تعدادی از بازیگران سریال پایتخت حضور داشتند.

خشایار الوند که بار اصلی نوشتن داستان بر دوشش بود گفت: در ابتدا انتقادهای زیادی به قصه پایتخت 4 وارد بود اما اگر کمی صبر می کردند به تمام سوالاتشان پاسخ داده می شد ، ما در سری های قبل داستان های کلاسیکی را روایت کردیم و به تصویر کشیدن این گونه قصه ها در این سری نیز برای ما کاری نداشت اما تصمیم گرفتیم یک کار نو انجام دهیم و خرده داستانهایی را که مجموع آنها پیکره اصلی کار را می ساخت روایت کردیم.

وی افزود: به نظر من شخصیت پردازی​ها به شکل درستی انجام شده و این شخصیت ها پتانسیل ادامه دار شدن را دارد، باتوجه به زمانی که داشتیم قصه ها خوب از کار درآمد و من امیدوارم که مردم از نتیجه کار راضی باشند، این را می گویم که پایتخت سریال بسیار خوبی است و اینکه پس از چهار سری هنوز مخاطبان را هنوز پای گیرنده ها می نشاند گواه این موضوع است، اگر قصه جدیدی داشته باشیم سری های بعدی را نیز کلید خواهیم زد.

محسن تنابنده بازیگر این سریال هم گفت: شخصت پردازی ها در پایتخت به شکل درستی انجام شده است و تمام اعضای گروه نهایت تلاش خود را به خدمت گرفتند تا کار به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: اعضای گروه پایتخت ساعتها بی خوابی کشیدند تا بتوانند رضایت مخاطبان را جلب کنند.

سیروس مقدم کارگردان این سریال هم گفت: هدف ما در پایتخت 4 روایت قصه های جدید بود به همین دلیل از ابزارهای مختلف برای این کار استفاده کردیم ، فاصله بین تولید و تدوین سریال کوتاه بود و از آنجایی که گروه تولید در شیرگاه و گروه تدوین در تهران بودند نمی توانستیم نظارت مستقیمی بر روی آنها داشته باشیم به همین دلیل خرده اشکال هایی بر تدوین و تیتراژ وجود داشت.

وی افزود: در بازخوردهایی که از مردم مازندران داشتیم متوجه شدیم که مردم با این سریال ارتباط خوبی برقرار کرده اند، بازیگران ما نیز برای به تصویر کشیدن نقش ها همه گونه خود را با شرایط مازندران منطبق کردند به همین دلیل بعد از مدتی ارتباط عمیقی بین آنها و مردم مازندران برقرار شد و زمانی که خبر فوت شدن عده ای از آنها در اثر سیل را شنیدیم بسیار ناراحت شدیم.

مقدم گفت: از نظر زمانی این کار تفاوت چندانی با سری های قبل نداشت و فشردگی کار هم تقریباً به همان صورت بود و تنها چیزی که ما را آزار می داد گرمای شیرگاه بود.

این کارگردان درباره ساخت پایتخت 5 گفت: درباره چیزی که نمی دانم نمی توانم سخن بگویم و اطلاعات من از سری پنجم پایتخت به اندازه شماست.

در پایان نشست تمام عوامل حاضر در جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

محمدرضا علیمردانی، ریما رامین فر، احمد مهران فر، محسن تنابنده، نسرین نصرتی، هومن حاج عبداللهی و الهام غفوری از دیگر افراد حاضر در این جلسه بودند .

سریال پایتخت 4 به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در بیست و شش قسمت شبهای ماه مبارک رمضان مهمان خانه مردم بود.

این سریال که از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت پرمخاطب ترین سریال ماه مبارک رمضان اعلام شد.(خبرگزاری صدا وسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
بهروز زاهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
لطفن اسم سریال رو نزارید پایتخت بزارید تاژ 4
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
واقعا گل گفتی صداقت باعث شد ما پای این سریال بنشینیم .
نقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
واقعا فقط صداقت نداشت كجا پارتی بازی نیست ( خداییش بگید ما بریم اونجا زندگی كنیم) ؟؟ ( حالا پخشش كن )
بیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
من با نظر بهروز زاهدی موافقم واقعا تاژ دیگه شورشو در آورده بود خیلی هم زیادی به مساله شورای شهر میپرداختن در ضمن تایم سریال خیلی پایین بود شاید بگن بخاطر كمبود وقت زمانش كم بود بابا اگر وقتتون كمه نسازین بزارین یه زمانی بسازین كه وقت به اندازه كافی داشته باشین بیست دقیقه سریال پخش میكردن یك ساعت تاژ رو تبلیغ میكردن بودجه ندارین نسازین.
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
كل سریال بود فقط تبلیقات محصول بی كیفیت ... واقعا شورشو در اوردن.حیف این سریال.
نازنین
Germany
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
۰
۰
از سر بیكاری مینشستیم پاش بابا خییییلیم بی كیفیت بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها