رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران خبر داد؛

نمایندگان اقتصادی 10 کشور اروپایی هفته آینده در ایران

هیأت تجاری هند شامل نمایندگان ۱۰ شرکت صنعتی بزرگ با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با فعالان بخش خصوصی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۱۸۷۴۱
ترافیک هیات های تجاری در تهران؛ این بار هندی ها

در ابتدای دیدار این هیات تجاری که به سرپرستی آدیا گوش، معاون کنفدراسیون صنعت هندوستان به ایران آمده است ، ابراهیم بهادرانی دبیر کل اتاق تهران با اشاره به توافق ایران و غرب و تصویب این توافق در شورای امنیت سازمان ملل با رأی تمامی اعضا، تاکید کرد که اقتصاد ایران روزهای پرمشغله‌ای را در پیش دارد.

وی همچنین از سفر هیات تجاری بلندپایه آلمانی به ایران به عنوان آغاز رفت‌وآمد فعالان اقتصادی اروپایی به بازار ایران یاد کرد و افزود: تقاضا برای حضور در بازار ایران افزایش قابل توجهی یافته و در این میان برنده کسی است که در رقابت آزاد و سالم بتواند در عرصه عرضه و تقاضا بهترین پاسخ را بدهد. با این حال، نگاه ما به کشور هند به عنوان یک شریک تجاری در شرایط سخت تحریم، ابعاد مهم دیگری نیز در بردارد.

دبیرکل اتاق تهران ظرفیت‌ نهادهای بخش خصوصی دو کشور از جمله اتاق تهران و کنفدراسیون صنعت هند را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: در دوران جدیدی که پیش روی اقتصاد ایران قرار گرفته است، هند می‌تواند نقش پررنگی برعهده داشته باشد و بخش خصوصی دو کشور اکنون می‌توانند بهتر و سهل‌تر از گذشته روابط اقتصادی دوجانبه در جهتی که منافع هر دو کشور به حداکثر برسد، توسعه دهند.

این فعال بخش خصوصی هند گفت: هیات تجاری هند در حوزه‌های مختلفی مانند تولید ماشین‌آلات، انرژی‌های جدید، نساجی، برق و تجهیزات نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل‌ونقل، ماشین‌های بخار، مواد شیمیایی، لوازم خانگی و برنج فعالیت دارد.(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها