هم‌زمان با آغاز روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، اپراتور ۱۰۰ درصد دولتی رایتل اقدام به ارائه سیم‌کارت با تخفیف ویژه به بیمه شدگان تأمین اجتماعی کرد.
کد خبر: ۸۱۸۷۳۸
آغاز اعطای سیم‌کارت دولتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

25 تیرماه در تقویم با عنوان "روز بهزیستی و تأمین اجتماعی" به دو نهادی اختصاص یافته که به موجب قانون اساسی کشور در زمینه تحقق عدالت اجتماعی فعالیت می‌کنند.

سازمان‌های بهزیستی و تأمین اجتماعی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلقی می‌شوند و هر کدام مأموریت‌های خاصی نظیر اتخاذ تدابیر لازم و حمایت‌های گوناگون از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی‌سرپرست، در راه ماندگان، عرضه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی، مبتلایان به بیماری‌های صعب العلاج، معتادان و ناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارند.

تأمین اجتماعی هم یک سازمان بیمه‌گر است که مأموریت اصلی آن پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است؛ مهمترین تعهدات و خدمات این سازمان هم شامل حمایت در برابر حوادث، بیماری‌ها و بارداری، مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی و کمک هزینه ازدواج می‌شود.

هم‌زمان با فرارسیدن این روز، شرکت ارتباطات تامین شمس نوین (تامین تلکام) اقدام به رونمایی از طرح ویژه‌ای مختص خانواده بزرگ تأمین اجتماعی کرده است.

رایتل اپراتور 100 درصد دولتی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است که بالاخره بعد از سال‌ها فعالیت اخیرا توانسته جلوی ضرردهی خود را بگیرد؛ علاوه بر اینکه جرایم میلیاردی نیز بابت تأخیر در ارائه سرویس، پوشش جمعیتی و پوشش جاده‌ای – مواصلاتی شامل حال آن شده و وزارت ارتباطات هم یکی دو سالی می‌شود درصدد تعیین رقم قطعی مربوط به جریمه‌هاست.

این اپراتور دولتی در طرح ویژه خود، 50 درصد تخفیف برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا با بسته‌های هدیه استثنایی به نشانه قدردانی و احترام به خانواده بزرگ تامین اجتماعی در نظر گرفته که براساس آن، بیمه‌شدگان سازمان بیمه تامین اجتماعی در بازه یک ماهه 94/4/25 لغایت 94/5/25 می‌تواند اقدام به خرید این سیم‌کارت‌ها کنند.

مدارک مورد نیاز برای مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل شامل 1.اصل کارت ملی/شناسنامه جدید عکس‌‌دار، 2. کپی کارت ملی/شناسنامه جدید عکس‌دار و 3. اصل دفترچه بیمه تامین اجتماعی است.

ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت در قالب این طرح که سیم‌کارت هدیه‌ای هم به دنبال دارد، برای بیمه ‌شده‌ اصلی و بیمه شدگان فرعی با ارایه کد بیمه، کد ملی و ارایه اصل مدارک، امکانپذیر است.

جزییات طرح جاری به شرح جداول زیر است:

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها