هومن حاجی عبداللهی گفت: در «پایتخت4» جایگزین مهران احمدی نشده‌ام، چراکه معتقدم هر گل یک بویی دارد. قطعا مهران احمدی یکی از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای ما است و در این نیز شکی نیست.
کد خبر: ۸۱۸۶۲۶
خوشحالم «بیارم ناپلئونی ره؟» بین مردم گل کرد

هومن حاجی عبدالهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت4» گفت: بعد از اتمام بازیم در سریال پایتخت به این دلیل که به صورت فشرده کار کردیم،تا مدتی قصد ندارم کاری را انجام دهم.

صداپیشه شخصیت عروسکی «پنگول» در همین زمینه ادامه داد: به خاطر عدم حضورم در تهران شخصیت پنگول در برنامه «رنگین کمان» نیز استراحتی کوتاه را سپری کرد، بعد از ماه رمضان نیز این برنامه به صورت تولیدی روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت و فکر هم نمی‌کنم که به دلیل تولیدی شدن برنامه دچار ریزش مخاطب شویم و من هم تا زمانی که آقای کاوه در این برنامه حضور داشته باشند، در این برنامه هستم چراکه شروع همکاریم با این گروه همزمان با حضور ایشان بود.

این بازیگر در مورد اینکه در سری چهارم «پایتخت» به نوعی جایگزین مهران احمدی شده است نیز تصریح کرد: اصلا با این نظر موافق نیستم، چراکه معتقدم هر گل یک بویی دارد. قطعا مهران احمدی یکی از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای ما است و در این نیز شکی نیست، اما به دلایل پیش آمده از حضور او در سری چهارم بی نصیب بودیم.

بازیگر سریال «پایتخت2» با اشاره به حضور کمی که در «پایتخت3» داشت، بیان کرد: روز اول که برای صحبت و قرارداد رفتم، قرار بر این بود تا نقشم بیشتر از اینی باشد که دیدیم، اما به این دلیل که دنیا آمدن فرزندم مصادف با بازی‌ام در «پایتخت3» شد، بیست و دو بار به تهران آمدم و برگشتم و به این دلیل که رفت و آمد برایم مشکل بود، از محسن تنابنده خواهش کردم که تا قسمت 8 در سریال حضور داشته باشم.

وی درباره شغل رحمت نیز گفت: در سریال «پایتخت» رسم بر این است که هر فردی پا به این خانواده می‌گذارد، به نوعی پاگیر نقی می‌شود. آنقدر نقی برای خود و خانواده‌اش دردسرساز می‌شود که دیگران را نیز با خود درگیر می‌کند. رحمت شخصیتی منفی و اعصاب خرد کن نیست و به همین دلیل هم مردم او را دوست دارند.

بازیگر فیلم سینمایی «گینس» ادامه داد: درباره تکه کلام‌های این شخصیت دوست داشتنی گفت: اغلب این تکه کلام‌ها را با هماهنگی افراد در منطقه شیرگاه بدست آوردیم و با شناختی که از اعضای گروه داریم، سعی دارم تا به موقع، به جا و به اندازه از آن استفاده ‌کنم. در اصل حین کار با محسن تنابنده تعامل کاملی داریم و از زمان دانشجویی تا الان که پانزده سال می‌گذرد، نیز این تعامل ادامه داشته است.

این بازیگر درباره بازخوردهایی که تاکنون از این سریال گرفته نیز گفت: خدا را از این بابت شاکرم که الان طوری شده که مردم اتفاقات مهم را در جوامع مجازی به سرعت رصد می‌کنند و در همین زمنیه هم در همین رسانه‌های عمومی استیکرهای جالبی را برای رحمت و تکه کلام بیارم ناپلئونی ره؟ درست کرده‌اند که به طور روزانه به دستم می‌رسد و از این بابت خوشحالم.

وی از حضور اولیه‌اش در سریال «پایتخت» اینچنین گفت: برای سری دوم این مجموعه تلویزیونی به دنبال فردی بودند که بتوانند مجری‌گری را بازی کند. به من پیشنهاد این کار را دادند، اما نرفتم چراکه دوست نداشتم نقش مجری را بازی کنم. همان زمان محسن تنابنده برای حضور در نقش رحمت پیشنهاد همکاری داد و همانجا تست گریم هم شدم و بعد از چهار ساعت زمانیکه به منزل آمدم همسرم خیلی تعجب کرد، آنهم بابت اینکه اصلا قرار نبود به این سرعت پیش روم، اما به هر حال این اتفاق افتاد و من نیز در «پایتخت2» در یک قسمت بازی کردم. بعد از آن خیلی از مخاطبین خواهان حضور رحمت در پایتخت3 بودند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها