جام جم ورزشی: حضور مهدی رحمتی در برنامه خندوانه رامبد جوان برای هواداران استقلال بسیار جالب بود.
کد خبر: ۸۱۸۲۷۰
مهدی رحمتی: دروازه بانی جسارت می خواهد

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، سیدمهدی رحمتی در این برنامه گفت: دوست نداشتم دروازه بان باشم به همین دلیل اولین پستی که در فوتبال بازی کردم دفاع راست بود بعد به هافبک راست رفتم و در آخر هم فوروارد و در نهایت دوباره به عقب برگشتم. در یک بازی دروازه بان تیممان نیامده بود من را که قدبلندتری از بقیه داشتم را گذاشتند درون دروازه، خیلی خوب دروازه بانی کردم بعد از آن دیگر گلر شدم.
وی در رابطه با این سوال که آیا تاکنون گلی به ثمر رسانده است گفت: بله، با پنالتی گل زدم و حس خیلی خوبی دارد، همیشه گل می خوری یکبار هم گل بزنی لذت بخش است.
رحمتی درباره حساس ترین پست بازی برای یک بازیکن گفت: دروازه بانی حساس ترین پست فوتبال است، شاید پشت بقیه بازیکنان کسی باشد که بخواهد توپ را برگرداند اما پشت دروازه بان دیگر کسی نیست که بخواهد این کار را بکند.
وی در رابطه با این سوال که به خود چه نمره ای می دهد گفت: به خودم نمی توانم نمره بدهم اما فکر می کنم اگر بخواهم به خودم نمره ای بدهم، می توانم به خود بین 15 تا 17 دهم.
او در رابطه با دلخوری از کی روش و کفاشیان گفت: از کی روش دلگیری ندارم اما از کفاشیان شاید داشته باشم. ببینید وقتی بازیکنی ملی پوش می شود باید از خیلی چیزها مانند خانواده خود بگذرد، همین پسرم را هیچوقت نفهمیدم کی هفت ساله شد، وقتی به دنیا آمد من اصلا نبودم چون بازی با ازبکستان را در ازبکستان داشتیم. کلا آدمی هستم که دوست دارم حقیقت را بگویم و از دروغ بیذارم، حتی اگر به ضررم تمام شود.
دروازه بان استقلال در مورد این سوال که آیا تاکنون در یک بازی سوتی داده است یا خیر گفت: تاکنون برای من پیش آمده است که سوتی بدهم، البته در بازی های کم اهمیت بچه ها یه نیشخند می زنن رد می شوند. یادم می آید ما با الریان قطر بازی داشتیم، پسر کوچکم مشکلی داشت و در بیمارستان بود، قبل از آن بازی من رفتم و دندان هایم را چک کردم و یکی از دندان ها را که عصب کشی نیاز داشت، بعد از انجام دادن آن ما به سمت قطر رفتیم، از داخل هواپیما درد دندانم شروع شد و در طول آن روز من 60 تا 70 قرص ژلوفن خوردم تا درد دندانم کم شود که آخر هم روی من تاثیر گذاشت و در بازی با الریان یک اشتباه بد کردم که منجر به گل شد و چون همه تیم می دانستند چه شرایطی دارم به رویم نیاوردند.
او در مورد مهمترین فاکتورهای یک دروازه بان گفت: در دروازه بانی پشتکار و جسارت خیلی مهم است، مثلا در بازی های ملی خیلی مهم است، چون می دانید که هفتاد هشتاد میلیون نفر نمی خواهند این دروازه باز شود بنابراین فشار زیادی به آن گلر وارد می شود، باید جسارت کافی را برای این کار داشته باشد. زمانی هم هست که احتمال دارد دقیقه یک گل بخوری، باید 90 دقیقه دیگر در همان دروازه بایستی. شما باید تلاش می کنی تا آن اتفاق از ذهنت پاک شود.
رحمتی راجع به محل تولد خود گفت: در نازی آباد به دنیا آمدم و در خانی آباد بزرگ شدم و با دوستان قدیمی ام هنوز هم ارتباط دارم. به مرگ فکر نمی کنم اما همیشه آمادگی مرگ دارم.
دروازه بان سابق تیم ملی در پایان گفت: دوست دارم به نیت امام هشتم هشت خانواده که تا به الان نتوانستند به زیارت حرم امام رضا بروند را برای زیارت به مشهد کمک کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها