جسد متلاشی شده در جاده ملارد پیدا شد

قتل پایان ارتباط نامشروع زن با مرد افغان

راز کشف جسد متلاشی‌ شده مردی افغانی در حاشیه جاده ملارد با کشیده شدن موضوع ارتباط نامشروع همسر مقتول با مردی غریبه، به پرونده در هاله‌ای از ابهام فرو رفت.
کد خبر: ۸۱۷۷۲۹
قتل پایان ارتباط نامشروع زن با مرد افغان

صبح دیروز در شعبه ٤ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی یک زن و یک مرد افغانی را از زندان آوردند تا از روزی بگویند که مرد ٢٨ ساله افغانی را با ماشین زیر کرده و جسدش را در حاشیه جاده ملارد انداخته بودند. در ابتدای جلسه، نماینده دادستانی کیفرخواست را قرائت کرد.

حالا مشخص شده بود نهم مرداد ٩٣ جسد مرد افغانی در بیابان‌های روستای تخت‌رستم ملارد توسط ماموران پلیس کشف شده بود. پس از کشف هویت مقتول، بررسی از خانواده او آغاز شد و همسرش در همان ابتدای تحقیقات به همدستی در قتل شوهرش با مردی غریبه برای ازدواج با او، اعتراف کرد. با دستگیری و اعتراف همسر مقتول و همدستش، پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

پس از قرائت کیفرخواست پدر مقتول در جایگاه ایستاد و تقاضای قصاص متهمان را تکرار کرد. پس از آن نوبت به انیس، همسر مقتول رسید.

او اتهام ارتباط نامشروع را رد کرد و در شرح حادثه گفت: «هشت سال پیش با محمد ازدواج کرده بودم. شوهرم مردی بداخلاق بود و مرتب مرا کتک می‌زد. با هم اختلاف داشتیم. قبل از ازدواج با احمد دوست بودم. یک روز او با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به خانه‌ام بیاید.

می‌خواست با شوهرم آشنا شود. محمد وقتی احمد را دید با او دوست شد و به این شکل رفت‌و‌آمد احمد به خانه‌مان بیشتر شد. روز حادثه در حال بازگشت از شمال بودیم که در جاده ملارد احمد از شوهرم خواست به جای او پشت فرمان بنشیند. محمد از سمت شاگرد پیاده شد و خواست از جلوی ماشین به سمت راننده بیاید که ناگهان کلاچ از زیر پای احمد دررفت و شوهرم زیر ماشین له شد. ما خیلی ترسیده بودیم برای همین جسد را در حاشیه جاده انداختیم و فرار کردیم. من با احمد رابطه نامشروع نداشتم. فقط در حد دوستی بود.»

اظهارات انیس در حالی بود که پیش از این در بازجویی‌ها قتل را گردن احمد انداخته و علت آن را ازدواج با احمد اعلام کرده بود. پس از انیس نوبت به احمد رسید. او در اعترافاتش کشیدن نقشه قتل را گردن انیس انداخت و گفت: «پس از مدتی که به خانه انیس رفت‌و‌آمد داشتم، قرار شد با هم ازدواج کنیم. انیس از من خواست شوهرش را به قتل برسانم. من هم به شوخی قبول کردم اما قرار نبود قتلی اتفاق بیفتد. روز حادثه به شمال رفته بودیم. داشتیم برمی‌گشتیم که از محمد خواستم پشت فرمان بنشیند. او از سمت شاگرد پیاده شد. وقتی داشت از جلوی ماشین رد می‌شد پای من از روی کلاچ دررفت و ماشین به محمد خورد و او را له کرد. بعد از آن از ترس، جسد را در حاشیه جاده انداختیم و فرار کردیم. من با انیس ارتباط نامشروع نداشتم.»

اعترافات دو متهم در حالی بود که آنها پیش از این در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرده بودند. آنها در دفاعیات آخر خود بار دیگر قتل را گردن یکدیگر انداختند و از خانواده مقتول تقاضای بخشش کردند. قرار است تا چند روز دیگر حکم‌شان صادر شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها