تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت گفت: برخی با دیدن عکس عوامل این سریال که شیرینی ناپلئونی در دست گرفته‌اند، گفتند روزه‌خواری اتفاق افتاده درحالی که ما فقط به صورت نمادین توافق هسته‌ای را به مردم تبریک گفتیم.
کد خبر: ۸۱۷۳۶۲
عوامل «پایتخت» توافق هسته‌ای را به مردم تبریک گفتند

روز گذشته -23 تیرماه- و ساعاتی پس از اعلام جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در مجموعه پایتخت با انتشار عکسی از عوامل این سریال که همه شیرینی ناپلئونی در دست داشتند، نوشت: هسته‌ای مبارک، بفرمایید ناپلئونی!

انتشار این تصویر در فضای مجازی با واکنش بسیاری از سوی هموطنانمان مواجه شد که بسیاری از آنها نسبت به خوردن شیرینی آن هم در ماه مبارک رمضان گلایه کرده بودند.

الهام غفوری تهیه کننده پایتخت در واکنش به این اظهارنظرها گفت: تکه کلام بگیرم ناپلئونی ره متعلق به نقش رحمت در مجموعه پایتخت تکه کلامی بود که خیلی زود در میان مذاکرات هسته‌ای جای خود را باز کرد و در فضای مجازی به سرعت پخش شد که مایه خوشحالی و دلگرمی ما بود.

وی افزود: روز گذشته وقتی خبر اعلام توافقات هسته‌ای اعلام شد، عوامل پایتخت از این تکه کلام بهره برداری کردند و خواستند با شیرینی ناپلئونی و به صورت نمادین به مردم تبریک بگویند. به همین دلیل هم علی‌رغم فشردگی کار آن عکس یادگاری را گرفتند. اما متاسفانه برخی که فقط به دنبال ایجاد حاشیه هستند، زحمات چند ماهه گروه را زیر سوال بردند و تصویر را به اسم روزه‌خواری پایتختی‌ها منتشر کردند که کار پسندیده‌ای نیست.

تهیه کننده سریال پایتخت تاکید کرد: همان‌طور که در عکس هم مشاهده می‌شود، کسی در حال خوردن شیرینی نیست و همه فقط آن را در دست دارند. امیدوارم که مخاطبان با دیدن این عکس برداشت بد نکنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
۰
۰
نوش جونشون
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
۰
۰
مرسی از شون ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها