امشب؛ ایران - اسپانیا در جام‌جهانی فوتبال ساحلی

اولین بازی سخت‌ترین بازی!

جام جهانی فوتبال ساحلی

پیروزی ایران برابر اسپانیا

در ادامه هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ پرتغال تیم کشورمان عصر امروز در ورزشگاه پرایا دابایای شهر اسپینیو برابر تیم مدعی اسپانیا ۶ بر ۵ پیروز شد.
کد خبر: ۸۱۵۶۲۲
پیروزی ایران برابر اسپانیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این دیدار پر گل و پر برخورد توانست در دقایق پایانی دیدار نخست بازی را به تساوی کشاند و پس از آن در حالیکه کمتر از دو دقیقه به پایان مسابقه زمان مانده بود، 6 بر 5 تیم ملی اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی را مغلوب کند.

سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، مصطفی کیانی، علی نادری، فاروق درا، مهران مرشدی زاده، فرید بلوک باشی، محمد مختاری، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده و حمید بهزادپور بازیکنانی بودند که امروز در نخستین دیدار از سری رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 پرتغال به مصاف اسپانیا رفتند.

قضاوت این دیدار را جاویر بنتانکور از اروگوئه برعهده دارد. این رقابت ها از 19 تا 28 تیر با حضور16 تیم در اسپینیو پرتغال برگزار می شود و نتایج و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :

* گروه یک :

پرتغال 4 - 2 ژاپن

آرژانتین 4 - 3 سنگال

* گروه دو :

سوئیس 5 - 2 عمان

ایتالیا 6 - 1 کاستاریکا

** برنامه - جمعه 19 تیر :

* گروه سه :

برزیل - مکزیک

ایران6 - اسپانیا 5

* گروه چهار :

روسیه (مدافع عنوان قهرمانی) - پاراگوئه

تاهیتی - ماداگاسکار

- از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود می کنند.

* برنامه ادامه بازی های ایران به شرح زیر است :

- یکشنبه 21 تیر - ساعت 21 : ایران - برزیل ورزشگاه پرایا دا بایا

- سه شنبه 23 تیر - ساعت 16:30 : ایران - مکزیک ورزشگاه پرایا دا بایا

جام جهانی فوتبال ساحلی از سال 1995 تا 2004 هر سال با نام قهرمانی جهان (9 دوره) و از آن پس با نام جام جهانی (7 دوره) برگزار شد.

در مجموع تیم برزیل با 13 قهرمانی ، یک نایب قهرمانی و دو سومی رکورد دار است و تیم های روسیه با 2 قهرمانی دوم و پرتغال با یک قهرمانی 3 نایب قهرمانی و 5 سومی در رده سوم قرار دارند. تیم فرانسه نیز یک بار قهرمان ، 2 بار نایب قهرمان و یک بار سوم شده است.

تیم ایران برای ششمین بار در جام جهانی فوتبال ساحلی حاضر می شود و در سال 2006 در رده 16 ، 2007 در رده 12 ، 2008 در رده 13 ، 2011 در رده 13 و در سال 2013 در بهترین نمایش تاریخ خود با حذف در یک چهارم نهایی در رده پنجم قرار گرفت.

تیم ایران در تاریخ این رقابت ها در 16 بازی 2 پیروزی و 14 باخت را کسب کرده است و 58 گل به ثمر رساند و 81 گل دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها