فقط یک متهم از تیراندازی پلیس زنده ماند

جزییات هلاکت خلافکار مخوف در تهران

رئیس کلانتری 111 هفت‌چنار از دستگیری دو خلافکار معروف محله هفت‌چنار پس از تعقیب و گریز و شلیک 12 تیر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۲۵۹
دستگیری دو شرور معروف با شلیک 12 گلوله

رئیس کلانتری هفت‌چنار، سرهنگ اکبر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش حوالی غروب آفتاب بود که ماموران کلانتری 111 حین گشت‌زنی در خیابان غفوری به راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی‌رنگ مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند، گفت: به همین دلیل تعقیب و گریزی میان پلیس و دو متهم شکل گرفت و آنان بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه دادند تا اینکه پس از حدود 10 دقیقه ماموران با رعایت قوانین به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند.

رئیس کلانتری 111 هفت‌چنار خاطرنشان کرد: پس از شلیک تیر بود که ترک‌نشین موتور با فریاد از راکب خواست که توقف کند. پس از آن نیز شیئی شبیه به قمه را به منظور تهدید به ماموران نشان داد که در این حین ماموران اقدام به شلیک یک تیر به سمت لاستیک موتور کردند که گلوله به پای راکب موتورسیکلت اصابت کرد.

وی با بیان اینکه یک تیر نیز به باک موتورسیکلت اصابت کرد، گفت: در این تعقیب و گریز جمعاً 12 تیر شلیک و سرانجام دو متهم تسلیم پلیس شدند که پس از بررسی سوابق آنها مشخص شد که راکب موتورسیکلت از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس به نام سعید معروف به "سعید سنگک" بوده و ترک‌نشین موتور نیز از خلافکاران منطقه به نام ارسلان است.

مرادی با بیان اینکه سعید برای درمان با هماهنگی پلیس به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: در بازرسی از این افراد 5 دستگاه گوشی تلفن همراه که به احتمال زیاد مسروقه بوده به همراه 70 سانت شیشه و سه رشته گردنبند طلا که از شهروندان زورگیری شده بود، کشف و ثبت شد.

رئیس کلانتری 111 هفت‌چنار با اشاره به پرونده برای دو متهم دستگیر شده گفت: پرونده این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها