جام جم ورزشی: آندره آ پیرلو رسما با باشگاه و هواداران یوونتوس خداحافظی کرد و به باشگاه نیویورک سیتی آمریکا پیوست.
کد خبر: ۸۱۵۰۶۴
جدایی ستاره محبوب ایتالیایی ها از یوونتوس +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته باشگاه یوونتوس اعلام کرد که آندره پیرلو هافبک 36 ساله این تیم با عقد قراردادی دو ساله به نیویورک سیتی پیوسته است.

بر این اساس پیرلو در فصل جدید رقابت‌های MLS در کنار دو ستاره دیگر این تیم فرانک لمپارد و داوید ویا توپ خواهد زد تا مشخص شود تیم آمریکایی اهداف بزرگی را در لیگ فوتبال آمریکا دنبال می‌کند. بر اساس این قرارداد او تا 38 سالگی برای این تیم محبوب آمریکایی بازی خواهد کرد.

پیرلوی 36 ساله که محبوب ترین بازیکن ایتالیایی به شمار می رود در توئیتر رسمی خود برای همیشه با هواداران یوونتوس خداحافظی کرد.

این ستاره ایتالیایی با پیوستن به باشگاه آمریکایی خود را خطر حذف از تیم ملی ایتالیا قرار داد چرا که کارشناسان پیش بینی کرده بودند با توجه به سطح پایین لیگ آمریکا در مقایسه با لیگ ایتالیا مربیان تیم ملی ایتالیا ترجیح می دهند دیگر او را به تیم ملی دعوت نکنند. بنابراین خداحافظی پیرلو از یوونتوس و پیوستنش به نیویورک سیتی را باید به نوعی خداحافظی او با تیم ملی فوتبال ایتالیا هم تلقی کرد.

به گزارش دیلی میل ، پیرلو در سال های اخیر همواره یکی از محبوب ترین بازیکنان نزد هواداران ایتالیایی بوده است و علاوه بر آن هر سال به عنوان خوش پوش ترین بازیکن ایتالیایی از سوی هواداران معرفی می شود.

در ادامه این بازیکن را با پیراهن تیم جدیدش می بینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها