زن جوان که با جعل امضای مدیر یک رستوران 500 میلیون تومان از حسابش برداشت کرده بود، در دام ماموران گرفتار شد.
کد خبر: ۸۱۵۰۴۳
سرقت 500 میلیونی زن جوان با جعل امضا

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مرد میانسالی که مدیر یکی از رستوران‌های بزرگ مشهد بود، به کلانتری مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد طی چند ماه گذشته، مقادیری پول از حسابش کم شده است و به نظر می‌رسد فردی با در اختیار داشتن چک‌های من از بانک پول می‌گیرد.

با اعلام این شکایت، ماموران کلانتری 16 وارد عمل شده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. ماموران با همکاری کارمندان بانک برای پیدا کردن هویت مجرم به سرنخ‌هایی رسیده و متوجه شدند یک زن جوان طی چند ماه گذشته این مقدار پول را از حساب مدیر رستوران برداشت کرده است.

پس از به دست آمدن تصویر متهم از طریق دوربین‌های بانک معلوم شد، او حسابدار رستوران است و با سوءاستفاده از اعتماد مدیر خود دست به سرقت از حساب بانکی او زده و 500 میلیون تومان از حساب وی برداشت کرده است.

کارمند متخلف پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: تمام اطلاعات بانکی مدیر رستوران را در دست داشتم و می‌دانستم در حسابش پول زیادی دارد و چون آن زمان خیلی به پول احتیاج داشتم، به برداشت پول از حساب مدیر رستوران فکر کردم. وی درباره چگونگی برداشت از حساب مدیر رستوران گفت: زمانی که به دسته چک مدیر رستوران دسترسی پیدا کردم، چند برگ از آن را برداشتم و با جعل امضای او و با توجه به اطلاعات بانکی وی که در اختیارم بود توانستم براحتی از حسابش پول بردارم.

متهم پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها