اتاق بدون کتاب مانند بدن بدون روح است. تنها مشکل داشتن کتاب های زیاد این است که آنها جای زیادی را اشغال می کنند. به همین دلیل اگر خانه بزرگی نداشته باشید یا یک اتاق جدا که بتوانید آن را به عنوان کتاب خانه استفاده کنید تنها دو گزینه پیش رو داید یا کتاب ها را کلا رها کنید و یا برای نگه داری از آنها خلاقیت در طراحی قفسه کتاب به خرج دهید. اگر تصمیم به انتخاب گزینه دوم دارید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.
کد خبر: ۸۱۲۶۱۳
طراحی قفسه کتاب خلاقانه [عکس]

منحنی های متنوع


اغلب مردم قفسه های کتاب را کاملا صاف تصور می کنند با قفسه هایی با خطوط افقی اما آنچه در ادامه می بینید نظر شما را تغییر خواهد داد.

اما آیا عجیب تر و متفاوت تر از موارد زیر برای طراحی یک قفسه کتاب دیده اید؟ دسته های کتاب در این قفسه واقعا فوق العاده به نظر می رسند.

شاخه شاخه شدن


آیا کتاب هایتان آنقدر زیاد هستند که نیاز به تعداد زیادی قفسه کتاب سنتی دارید؟ پس چطور است از یک درخت بزرگ به جای آن کمک بگیرید، البته نه درخت واقعی. این قفسه های کتاب که شکل درخت را دارند به اندازه کافی برای تمام کتاب های شما شاخه دارند.

به سادگی از دیوار آویزان کنید


استفاده از قفسه های با طراحی متفاوت فوق العاده است اما اگر دوست داشته باشید تا چیزی ساده تر انتخاب کنید می توانید از راه حل هایی که به دیوار نصب می شوند استفاده کنید. قفسه های برعکس، قفسه های معلق و قفسه های آویزان طراحی مینیمال اما جذاب دارند.

به شدت تصویری


تا اینجا درخت، تیک مارک، قفسه های وارونه را دیدید که همگی برای نگه داری کتاب به طور منحصر به فرد مورد استفاده قرار گرفته اند. اما چقدر دیگر می توانید خلاق شوید؟ حدودیتی واقعا وجود ندارد و در ادامه نیز مثال هایی آورده ایم تا آن را ثابت کند. اگر شکلی متفاوت دارد پس می توانید به عنوان الهام برای ساخت قفسه کتاب از آن استفاده کنید. شما می توانید یک تعداد فنجان چای رنگی داشته باشید یا یک چهره دوست داشتنی بر روی دیوار و یا ابری از تفکرات و یا حتی نقشه یک کشور.

(لحظه نما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها