جام جم ورزشی: تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جهانی باز هم متحمل شکست شد.
کد خبر: ۸۱۲۵۵۴
یک شکست دیگر در کارنامه بسکتبالیست های جوان ایرانی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال ، تیم بسکتبال جوانان کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان که در یونان برگزار می‌شود به مصاف تیم مصر رفت که در این دیدار با نتیجه نزدیک 62 بر 59 شکست خورد.

تیم ملی ایران در این دیدار دو نیمه کاملاً متفاوت را به نمایش گذاشت، به نحوی که کوارتر اول بازی با برتری تیم مصر آغاز شد و بازیکنان کشورمان در تایم نخست با نتیجه 20 بر 17 نتیجه را واگذار کردند. در کوارتر دوم جوانان کشورمان در مقابل دفاع مستحکم مصر نیز راه به جایی نبردند و در زمان 10 دقیقه‌ای که در اختیار داشتند فقط چهار امتیاز در مقابل 20 امتیاز حریف به دست آوردند.

در نیمه دوم بازی، بازیکنان ایران خیلی خوب ظاهر شدند و موفق شدند در کوارتر سوم با نتیجه 16 بر 12 به برتری برسند اما در پایان کوارتر سوم و در امتیاز مجموع همچنان تیم مصر با نتیجه 52 بر 37 پیش بود. در تایم پایانی بازی فشار حملات بازیکنان ایران اختلاف را در ثانیه‌های پایانی به یک امتیاز هم رساند اما بازیکنان مصر با حفظ برتری خود اجازه ندادند تا اختلاف بازی در وقت‌های قانونی به صفر برسد و در حالی که تیم ایران در کوارتر چهارم 22 بر 10 تیم برتر میدان بود، در مجموع چهار کوارتر بازی با نتیجه 62 بر 59 مقابل مصر متوقف شد.

محمد یوسف‌وند با کسب 22 امتیاز و 21 ریباند بهترین بازیکن این میدان بود و نوید رضایی‌فر نیز با چهار پاس منجر به گل نام خودش را در بین برترین‌های این دیدار جای داد.

تیم ملی ایران فردا استراحت خواهد داشت و روز سه‌شنبه 9 تیرماه در آخرین بازی دور اول مسابقات از ساعت 17:30 به وقت ایران مقابل کرواسی به میدان می‌رود.

سایر نتایج روز دوم مسابقات جام‌جهانی به شرح زیر است:

کرواسی 81 - آمریکا 103
یونان 70 - جمهوری دومینیکن 65
صربستان 113 - کره‌جنوبی 83
ترکیه 72 - اسپانیا 65
تونس 36 - کانادا 93
استرالیا 67 - ایتالیا 69
چین 74 - آرژانتین 67

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها