رودررو با پسری که به خاطر هیجان، سرقت می‌کرد

خلافکار پولدار

بازداشت سارقان آزاد راه تهران - ساوه

راننده تریلی به خاطر مقاومت در برابر سارقان کشته شد

دادستان اسلامشهر از دستگیری باند سارقان محموله‌های خودروها در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۸۰۶
راننده تریلی به خاطر مقاومت در برابر سارقان کشته شد

دادستان اسلامشهر در تشریح دستگیری باند سارقان محموله‌های خودروها گفت: یک باند 7 نفره که در اطراف شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های هم‌جوار، در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در اماکنی که رانندگان تریلی‌های حامل بارهای ارزشمند توقف کرده و در حال استراحت بودند و یا به تنهایی در مسیر تردد می‌کردند، در یک فرصت مناسب حمله‌ور شده و با تهدید راننده، خودروی حامل بار را به سرقت می‌بردند.

احمد راجی گفت: اعضای این باند که افراد خلاف‌کار و باسابقه و ساکن شهرستان بهارستان هستند، در آخرین سرقت خود و در پی ممانعت راننده 46 ساله یک تریلی حامل بار پارچه و الیاف به نام امین سبزواری، وی را در منطقه عوارضی رباط کریم مورد حمله قرار داده و پس از به قتل رساندن وی محموله این خودرو را به سرقت بردند و جسدش را در کنار آزادراه رها ساختند.

وی افزود: پس از اطلاع و شناسایی هویت جسد و انجام تحقیقات لازم، سرنخ‌هایی توسط صاحب محموله به دست آمد که در ادامه با شناسایی و دستگیری مالخر، عاملان سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اسلامشهر گفت: به عنوان مدعی‌العموم از هیچ‌گونه ناامنی و ایجاد خطر برای افراد جامعه توسط عده‌ای خلافکار و فرصت‌طلب گذشت نمی‌کنم و باکسانی که بخواهند به هر نحو هنجارشکنی کنند و نظم و امنیت جامعه را به خطر بیندازند برخورد قاطع خواهد شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
۰
۰
میرن زندان چند سال استراحت میكنن باز میان بیرون یه باند خشن تر با راهكارای بهتر درست میكنن،بنده خدا بچه های نیروی انتظامی از الان آماده باشید این باند چند سال دیگه دوباره میاد بدتر و زرنگتر و خشنتر

نیازمندی ها