رئیس اداره درمان بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به بیماران خاص و مبتلا به سرطان

سارقی که حتی به خانم‌هایی که به بیماری‌های خاص دارند،‌ رحم نمی‌کرد، تحت تعقیب پلیس اگاهی تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۰۴۰۱
سارقی که به بیماران خاص هم رحم نمی‌کرد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 29 اردیبهشت امسال خانمی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به مأمورین اعلام کرد که در زمان مراجعه به بیمارستان و در حین انجام آزمایش، کیف دستی اش حاوی پول، گوشی تلفن همراه و عابربانک حاوی رمز سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت وتحصیل مال نامشروع» و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکیه

شاکیه پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: 29 اردیبهشت امسال و جهت انجام آزمایش به بیمارستان .... رفته بودم ؛ به علت مصرف دارو، در وضعیت هوشیاری کامل قرار نداشتم تا اینکه پس از انجام آزمایش متوجه شدم که کیف دستی ام حاوی گوشی تلن همراه، 150 هزار تومان وجه نقد و عابر بانک حاوی رمز، سرقت شده است. هنوز ساعتی از وقوع سرقت نگذشته بود که با آمدن چند پیامک بانکی متوجه شدم که از حساب عابربانکی ام پول برداشت شده تا نهایتا تمام پولی را که برای پیگیری اقدامات درمانی خود پس انداز کرده بودم ، در کمتر از چند ساعت برداشت شد.

شناسایی تصویر سارق

با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 30 ساله، بهمراه کیف دستی متعلق به شاکیه شدند در ادامه و با بررسی تراکنش مالی متعلق به حساب عابربانک شاکیه نیز یکی از شعبات بانکی نزدیک به بیمارستان شناسایی شد که در بررسی تصاویر دوربین مداربسته بانک مجددا همان جوان در زمان برداشت پول از حساب شاکیه شناسایی شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم، از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه هشتم پلیس آگاهی شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و محل های تردد این شخص دارند، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055658 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها