در حالی که طی سال های اخیر رقابت بر سر هر چه باریک تر ساختن گوشی های هوشمند در بین سازندگان شدید شده است، گویا شرکت اپل قصد دارد بر خلاف جریان آب شنا کند. گویا برای شرکت اپل دیگر رقابت بر سر ضخامت گوشی هوشمند چندان معنایی ندارد و این شرکت به دنبال آن است که آیفون بعدی را بنا به دلایلی ضخیم تر از آیفون 6 طراحی کند.
کد خبر: ۸۱۰۲۰۱
ضخامت آیفون بعدی بیش از آیفون 6 خواهد بود

به گزارش جام جم کلیک: تحلیلگر برجسته و تایوانی شرکت اپل پیش بینی کرده است که آیفون بعدی این شرکت با ضخامت بیشتری نسبت به آیفون 6 عرضه خواهد شد. به عبارتی دقیق تر گفته شده است که آیفون بعدی 0.2 میلیمتر از آیفون فعلی ضخامت بیشتری خواهد داشت.

شاید این موضوع برای بسیاری از کاربران آیفون عجیب به نظر آید چرا که طی سالهای گذشته اپل برترین طراحان، سازندگان و مهندسان را برای طراحی هرچه باریک تر هوشمند خود به کار گرفته است تا رقابتی سخت را از این جهت برای رقبای خود رقم بزند ولی اکنون گویا قصد دارد تا بر خلاف جریان آب شنا کند:

شاید باید گفت در حالی که اپل برتری خود را در اینگونه از طراحی به ثبات رسانده بود و بازاریابی خوبی در این خصوص نیز داشت، تصاویر منتشر شده از خم شدن آیفون ها در سال گذشته پایانی بر این رویای شرکت اپل بود.

این موضوع از هفته گذشته شروع شد که نشانه هایی از حرکت متفاوت شرکت اپل به چشم خورد. جایی که قائم مقام شرکت اپل در امور بازاریابی موضوع باریکی و ضخامت گوشی هوشمند را یک موضوع تجاری عنوان کرد و نه یک قابلیت.

«فیل شیلر» در روز دوم از برگزاری کنفرانس سالانه اپل یعنی WWDC عنوان کرد: اگر به دنبال گوشی هوشمندی باشیم که ضخامت بیشتری داشته باشد، قطعا این هوشمند کمی سنگین تر و پر هزینه تر خواهد بود و زمان بیشتری برای شارژ باتری آن لازم است. اما ما همه نوع اندازه، ضخامت و وزن را مدل سازی کرده ایم تا از جنبه تجاری بهترین گزینه را انتخاب کنیم و فکر میکنم انتخاب فوق العاده ای داریم.

«مینگ چی کو» از تحلیلگران موسسه KGI Securities نیز در این رابطه عنوان کرده است که این میزان افزایش ضخامت در آیفون بعدی هیچ ارتباطی با موضوع شارژ باتری یا خم شدن آیفون ندارد بلکه بیش از همه مربوط به ایجاد فضا برای Force Touch – قابلیت جدید در دستگاه های اپل و آیفون – است.

از آنجایی که مینگ چی کو از برجسته ترین تحلیلگران محصولات اپل است که سال گذشته نیز پیش از انتشار نسخه نهایی ساعت هوشمند این شرکت بسیاری از ویژگیهای آن را بیان کرده بود، میتوان تا حد زیادی اطمینان داشت که این پیش بینی در خصوص افزایش ضخامت آیفون بعدی محقق شود.

وی همچنین پیش بینی کرده است که در پاییز سال جاری آیفون 6 اس در دو اندازه متفاوت روانه بازار خواهد شد: 4.7 اینچ و 5 اینچ. این در حالی است که پیش از این برخی شایعات خبر از ورود آیفون 6 اس به بازار در اندازه 4 یا 4.5 اینچ میداد.

منبع: تابناک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها