هر چند قراراست نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطابق دستور کاری اعلام شده هیات رئیسه، در جلسه علنی روز چهارشنبه (سوم تیر) طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را بررسی نمایند اما جلسات رایزنی با وزیر از طرف استیضاح کنندگان در جریان است.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۱
فانی در صف مذاکره با استیضاح کنندگان

به گزارش جام جم آنلاین طرح استیضاح علی اصغر فانی که پیش از این با ۶۴ امضا به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده بود با وجود پس گرفتن ۱۵ امضا از سوی طراحان، هنوز به دلیل قانع نشدن اکثریت استیضاح کنندگان لغو نشده و نمایندگان در خواست کننده در جلسات تخصصی کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنان به دنبال رایزنی با وزیر برای تحقق خواسته ای فرهنگیان هستند.

جبار کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ویکی از موافقان استیضاح با اشاره به جلسات متعدد متقاضیان، خبر از نشست فردای نمایندگان با علی اصغر فانی برای آمادگی در روز استیضاح داد وگفت:مشکلات آموزش و پرورش تنها معیشت فرهنگیان نیست بلکه اجرای سند تحول ، مباحث آموزشی ، دانشگاه فرهنگیان ،‌انتصابات سیاسی در وزارتخانه است که نمایندگان را به این نتیجه رسانده استیضاح باید انجام شود.

قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و یکی از مخالفان استیضاح وزیر در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه تاکنون جلسات زیادی با وزیر از سوی استیضاح کنندگان برگزار شده است گفت:با وجود جلسات متعدد علنی وغیر علنی با وزیر، نمایندگان هنوز بر نظر خود اصرار دارند.

نماینده نوشهر تاکید کرد:این استیضاح نشان می دهد که نمایندگان به دنبال مطالبات فرهنگیان هستند وتلاش دارند مشکل این قشر را حل کنند.
قاسم جعفری عضوهیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز در گفتگو با ما یاد آور شد که تا روز استیضاح هنوز جمع بندی خاصی در جلسات صورت نگرفته و همچنان نظر نمایندگان بر انجام استیضاح استوار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
نمایندگان محترم مجلس .... سرسخت پشتیبان آقای فانی هستند

نیازمندی ها