نزاع، تخریب و اخلال در نظم عمومی در پرونده متهم

شرور خطرناک تهران پس از 3 سال فرار به دام افتاد

ماموران زمانی که برای دستگیری سارق حرفه‌ای وارد مخفیگاه او شدند، تصور نمی‌کردند آنجا پاتوق یک شرور تحت‌ تعقیب است.
کد خبر: ۸۰۹۸۳۸
دستگیری شرور فراری در مخفیگاه سارق خودرو

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته سرقت خودروی پژو دریکی از محله‌های شهرستان قروه به پلیس این شهر گزارش شد. ماموران با تحقیق از مالباخته متوجه شدند خودرویش از طریق زور گیری به سرقت رفته است. همزمان با شروع تحقیقات، روز بعد ماموران هنگام گشتزنی در اطراف خیابان ابوذر شهرستان قروه متوجه خودرویی سرقتی شدند که مقابل خانه‌ای پارک شده بود. ماموران محل مورد نظر را کنترل و خودرورا به پارکینگ منتقل کردند. در تحقیق از اهالی محل مشخص شد، یکی از همسایه‌ها به نام سیروان با این خودرو در تردد بوده وپاتوق او محله شریعتی است. ماموران با زیر نظر گرفتن آخرین مخفیگاه این متهم، خانه‌ای را که وی به آنجا رفت و آمد داشت، شناسایی و با هماهنگی قضایی، او را همراه یک شرور حرفه‌ای تحت تعقیب پلیس، دستگیر کردند.

همدست متهم به نام یحیی ازمدتی پیش به اتهام ایجاد رعب و وحشت برای قدرت نمایی در میان مردم، زورگیری و سرقت تحت پوشش پلیس، تحت تعقیب بود.

سرهنگ رضا رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان قروه دراین باره به جام‌جم گفت: با دستگیری این دو متهم که هر دو از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بودند، تحقیقات از آن دو برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها