نقد و بررسی بازی Until Dawn

طلوع شب

بنا بر اعلام سونی، قرار است دو قسمت دوم و سوم سری Uncharted برای دارندگان کنسول PS4 با پردازش جدید ارائه شود.
کد خبر: ۸۰۹۸۱۳
خبر داغ دنیای بازی

انتشار مجموعه Uncharted: Nathan Drake Collection

این اولین مجموعه بازپرداختی سونی نیست که برای کنسول PS4 منتشر می‌شود. پیش از این شاهد عرضه نسخه بازپرداختی "آخرینان ما" نیز برای این کنسول بودیم. در ماه آینده نیز نسخه بازپرداختی خدای جنگ 3 به بازار خواهد آمد. به احتمال زیاد مجموعه بازپرداختی آنچارتد، اواخر سال 2015 و پیش از تاریخ عرضه 2016 آنچارتد 4 عرضه خواهد شد.

بازی کریستیانو رونالدو به بازار آمد

گاهی خبرهایی می‌شنویم که تعجب دوچندان گیمرها را درپی دارد. یکی از این خبرها، انتشار یک عنوان موبایلی با محوریت کریستیانو رونالدو و با شرکت Hugo the Troll است. در این بازی که به سبک اندلس رانر (سبکی که کفگیرش به ته دیگ خورده) ساخته شده، این شخصیت در حال فرار از دست یک پاپاراتزی در خیابان‌های لاس وگاس نشان داده می‌شود. رونالدو در این بازی اسکیت سواری هم می‌کند. می‌توانید با مراجعه به شبکه گوگل پلی و جستجوی نام Ronaldo & Hugo : Superstar Skaters این بازی را دانلود کنید.

راک‌بند 4 برای PC منتشر نخواهد شد

دانیل ساسمن، یکی از قدیمی‌ترین دست‌اندرکاران استودیوی محبوب هارمونیکس که با خلق سری گیتار هیرو و راک‌بند، خود را در دل بسیاری از هواداران موسیقی جا کرد، در مصاحبه‌ای از علل منتشر نشدن نسخه چهارم بازی راک بند برای PC سخن گفت. او در این مصاحبه، دو دلمشغولی سازندگان را بی‌علاقگی بازار PC به این سبک بازی، مشکلات کپی رایت و رونق بالای نسخه‌های دزدی بیان کرد. البته او تاکید کرده است اگر فروش حتمی بازی روی PC برایشان محرز شود، راه‌هایی برای مقابله با مشکل کپی‌رایت وجود دارد.

با توجه به عرضه ‌PCهای کنسول‌مانند، مثل Steam Machineهایی که در حال دستیابی به محبوبیت قابل توجهی هستند، انتظار می‌رفت این بازی برای PC هم تولید شود. در هر حال، چهارمین نسخه اصلی سری بازی راک بند قرار است برای کنسول‌های PS4 و XOne به بازار بیاید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها