پس از آمدن نسخه 10130 انتظار می‌رفت باید منتظر نسخه پایانی ویندوز 10 باشیم. ظاهرا شایعات و اطلاعات درز کرده صحت داشته و تا چند هفته دیگر ویندوز 10 را خواهیم دید. بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری دنیا، مایکروسافت اعلام کرده این نسخه از ویندوز، چهارشنبه 29 جولای (هفتم مرداد) آغاز به‌کار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۹۷۹۸
ویندوز 10 بزودی می‌آید

ویندوز 10 در 190 کشور عرضه شده و به کاربران ویندوز 7 و 1/8 یک سال فرصت می‌دهد که به‌طور رایگان این نسخه را دانلود کنند. نسخه فعلی (10130) نسخه یکی مانده به آخر خواهد بود و پس از این دیگر باید منتظر نسخه کامل ویندوز 10 باشیم. در نسخه آخر تغییراتی مشاهده می‌شود. علاوه بر کورتانا، شاهد حضور میانبرهای صفحه کلید برای نوار چارم و روش‌های جدید سفارشی کردن منوی استارت خواهیم بود و از داشتن ویژگی قابل نصب بودن روی تبلت، رایانه شخصی و اسمارت‌فون بهره‌مند خواهیم شد. چیز دیگری که ویندوز 10 پایانی را متمایز می‌کند، حضور مرورگر اج بوده که از این پس انجام وظایف مرورگر اکسپلورر را به‌صورت بهینه‌ و کاراتر به‌عهده خواهد گرفت.

آخرین ویندوز در نسخه‌های خانه، موبایل، حرفه‌ای، اینترپرایز و آموزشی عرضه خواهد شد. در میان آنها نسخه آموزشی تازگی دارد و مایکروسافت آن را برای استفاده در دانشگاه و مدرسه و برای انجام امور تحصیلی در نظر گرفته است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
با سلام. چگونه میتوانم یك فیلم 3D (سه بعدی) از نوع را در لپ تاپ خود كه دارای ویندوز 7 است را ببینم؟(لطفا راهنمایی فرمایید) با تشكر از سایت خوب شما.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
با استفاده از نرم افزار KMplayer و فعال كردن آیكون 3D و فراخوانی فیلم سه بعدی و همچنین استفاده از یك عینك سه بعدی LG مدل AG-F310 موفق نشدم كه فیلم سه بعدی را در لپ تاپ ببینم، در حالی كه با استفاده از همین عینك همین فیلم را در تلویزیون LG خانه مان با كیفیت و وضوح عالی سه بعدی مشاهده كردم. لطفا راهنمایی بفرمایید كه مشكل از چیست؟(آیا عینك های سه بعدی لپ تاپ با عینك های سه بعدی TV متفاوت است، یا این كه شاید باید نرم افزار خاصی را بر روی لپ تاپ نصب كنم.) با تشكر از شما.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
۰
۰
با سلام. مشكل من اینجاست كه پس از استفاده از عینك و نرم افزار KMplayer و فعال كردن آیكون 3D در این نرم افزار فیلم اصلا به صورت سه بعدی دیده نشد، یعنی زدن یا نزدن عینك فرقی در كار ایجاد نكرد و فیلم به صورت همان تقریبا نیمه تار دیده میشد، در صورتی كه همین فیلم را با همین عینك در تلویزیون خانه مان با كیفیت بسیار عالی سه بعدی مشاهده كردم و لذت بردم(گاهی اوقات حس میكردم كه اشیاء فیلم میخواهند از داخل تلویزیون به داخل خانه پرت شوند). البته باید ذكر كنم كه این عینك كه استفاده كردم در هنگام خرید تلویزیون همراه با آن داخل جعبه تلویزیون بود. من احساس میكنم كه به جز فعال كردن آیكون 3D در KMplayer یا باید تنظیمات دیگری را در KMplayer اعمال كنیم، یا نرم افزار خاص دیگری را باید روی لپ تاپ نصب كرد یا این كه عینك های مخصوصی ویژه لپ تاپ وجود دارد. لطفا راهنمایی فرمایید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها