مدارک مجری برنامه نود عصر روز پنجشنبه به سرقت رفت.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۸
سرقت اسناد برنامه 90 از خودروی فردوسی پور

مجری برنامه نود بار دیگر بدشانسی آورد و این بار خودروی شخصی اش عصر روز گذشته مورد سرقت قرار گرفت. در این ماجرا کیف های حاوی مدارک دانشگاه، مدارک برنامه 90،جزوات، دسته چک عادل فردوسی پور به سرقت رفت و گفته می شود بخشی از این موارد مربوط به دوستان او بوده است.چند سال پیش نیز دزد به منزل فردوسی پور زده بود.سارق یا سارقان شیشه های خودروی فردوسی پور را شکسته و اقدام به سرقت کیف او کرده بودند.

همچنین گزارش وب سایت رسمی برنامه نود،حاکی است روز گذشته کیف های دستی عادل فردوسی پور و دو نفر از همکارانش پس از شکستن شیشه ها به سرقت رفت. همچنین به گزارش شفقنا ورزشی، در این سرقت دو کیف عادل فردوسی پور به سرقت رفته است.

یک کیف حاوی کتابها و مدارک دوره دکترا و یک کیف دیگر شامل مدارک شخصی و کاری و دسته چک و همان دفتر معروف برنامه نود و نوشته های مربوطه به سرقت رفت.

مجری برنامه نود در این باره به سایت نود گفت که دفترچه برنامه نود از آن دفترهایی است که همیشه لازمش دارد و امیدوار است پیدا شود.عادل فردوسی پور برای پیگیری امور مربوط به کلانتری منطقه مراجعه کرده است. لازم به ذکر است افرادی که مدارک فردوسی پور را پیدا کنند می توانند برای ارائه مدارک با شماره تلفن۲۲۰۳۵۰۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرند. (تسنیم و فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها