صعود سخت آرژانتین به نیمه نهایی کوپا آمریکا

کارلوس توس شادی آور آرژانتینی ها +[مجموعه عکس]

پیروزی کلمبیا مقابل برزیل

نوار بردهای تیم دونگا قطع شد

تیم ملی فوتبال کلمبیا با پیروزی برابر برزیل خطر حذف زودهنگام خود از جام کوپا آمریکا را پشت سر گذاشت و به بردهای متوالی سلسائو با هدایت کارلوس دونگا نیز پایان داد.
کد خبر: ۸۰۹۴۳۱
نوار بردهای تیم دونگا قطع شد

در ادامه رقابتهای فوتبال جام کوپا آمریکا در شیلی، صبح امروز به وقت تهران تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا از گروه C به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم کلمبیا خاتمه یافت.

این برد به نوعی انتقام شکست این تیم برابر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز بود و باعث شد کلمبیا از حذف زودهنگام خود در این تورنمنت جلوگیری کند. کلمبیا در بازی نخست خود مقابل ونزوئلا شکست خورده بود.

در نیمه اول این بازی شاگردان پکرمن کاملا با انگیزه ظاهر شدند و به دنبال بازی رو به جلوی خود در دقیقه ۳۶ بود که روی ضربه موریو به گل رسیدند. بلافاصله پس از این گل کلمبیا می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما فالکائو قدر موقعیت به دست آمده را ندانست. در دقایق پایانی این نیمه نیمار با دست دروازه کلمبیا را گشود که یک کارت زرد حاصل این کار وی بود.

در نیمه دوم کلمبیا همچنان بازی تهاجمی را در دستور کار داشت اما برزیل که نمی‌خواست بازنده این بازی باشد یک فرصت عالی را توسط فرمینو از دست داد. پس از آن بازی تا دقایقی آرام شد ولی در دقایق پایانی برزیل فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کرد تا کار را به تساوی بکشاند اما در این راه موفق نبود تا برزیل برابر کلمبیا شکست را متحمل شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها