رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشدید برخورد با مشمولان غایب در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت نیاز برای مشمولان غایب احضاریه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۷۰۸
برخورد با مشمولان غایب سربازی افزایش پیدا می‌کند

سردار سید حمید صدرالسادات در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام طرح پرداخت جریمه و دریافت کارت پایان خدمت به مشمولان غایب، گفت: این طرح ترغیبی برای افزایش شمار غایبان سربازی نیست، بلکه این طرح جریمه‌ای برای افرادی است که غیبت داشتند و در موعد مقرر به سربازی نرفته‌اند.

وی با اعلام اینکه برخورد با مشمولان غایب در سال جاری افزایش پیدا می‌کند، افزود: در سال جاری ماده‌ ۱۰ و ۳۵ وظیفه عمومی درباره مشمولان غایب به اجرا درخواهد آمد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: طرح پرداخت جریمه مشمولان غایب شامل افرادی می‌شود که تا پایان سال ۹۴، هشت سال تمام غیبت داشته‌اند.

سردار صدرالسادات با اعلام اینکه هنوز مشخص نیست اجرای این طرح در سال آینده نیز ادامه داشته باشد، افزود: افرادی که از سربازی غیبت دارند، از محرومیت‌های اجتماعی برخوردارند. عدم دریافت گذرنامه، عدم توان خروج از کشور و استخدام رسمی در دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که غایبین از محرومیت‌های اجتماعی زیادی برخوردارند و نمی‌توانند در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها