چالش های مربیگری شاهین طبع در تیم ملی بسکتبال

چرا معرفی سرمربی ایرانی با تاخیر انجام می شود؟

جام جم ورزشی: فدراسیون مشحون از دوم خرداد وعده انتخاب سرمربی ایرانی را در تیم ملی بسکتبال داد اما این انتخاب طی بیست و پنج روز گذشته با حرف و حدیث های بسیاری روبه رو شده است.
کد خبر: ۸۰۸۲۲۹
چرا معرفی سرمربی ایرانی با تاخیر انجام می شود؟

به گزارش سرویس ورزشی سایت جام جم آنلاین ، مشحون می گوید به خاطر حرف هایی که بعد از پیشنهاد خودش مبنی بر انتخاب مربی ایرانی ، از گروه های منتقد شنیده است ، بحث حضور مربی ایرانی در راس تیم ملی را به تعویق انداخته است. مشحون به ایسنا می گوید:“جذب مربی ایرانی دوباره باز می‌گردد به وضعیت گزینه های خارجی من در همان ابتدا پیشنهاد دادم که بهترین فرصت است تا مربی ایرانی هدایت تیم ‌ملی را در اختیار بگیرد، ولی برخی از دوستان خود شما انتقاداتی کردند و گفتند که می‌خواهیم مربیان ایرانی را مسخره کنیم”.

اما تمامی ماجرا این نیست بلکه شکافی که در تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی وجود دارد ، این بحث را بنا به گفته مشحون به روز چهارشنبه (پس فردا) موکول کرده است. در حال حاضر در فدراسیون مشحون دو طیف برای انتخاب سرمربی وجود دارد. نخست کسانی که مانند محمود مشحون از سرمربی ایرانی حمایت می کنند و دوم دار و دسته رضا مشحون هستند که روی گزینه خارجی کار می کنند.

محمود به اتفاق بهمن سلیمانی نایب رییس مشحون ، به کار مهران شاهین طبع تمایل بیشتری نشان می دهند در حالی که رضا مشحون به نفع صفاکمالیان ، سرمربی خارجی را ترجیح می دهد . کمالیان پیش از مسالمت شاهین طبع با محمود مشحون ، مربی تیم ملی بود و سابقه اش از این نظر از شاهین طبع بیشتر است. او به دلیل نوع رفتار و خصوصیات اخلاقی با کمتر کسی جوش می خورد اما سواد بسکتبال دارد از این رو یکی از چالش های مربیگری شاهین طبع در تیم ملی بشمار می آید. کمالیان به خاطر تیم نداشتن در لیگ ، تجربه هدایت تیم به عنوان سرمربی ندارد بنابراین فدراسیون مشحون نمی تواند او را به عنوان سرمربی انتخاب کند . مهمترین سابقه کمالیان در این زمینه به هدایت تیم سنندج بازمی گردد. قطعا فدراسیون مشحون برای انتخاب شاهین طبع باید پاسخ قانع کننده ای برای کمالیان داشته باشد که بین این دو رابطه چندان خوبی هم برقرار نیست.

بنابراین سئوالی که تا روز چهارشنبه مطرح است ، ابتدا اینکه آیا مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی می شود و کادرش را خود انتخاب می کند یا فدراسیون بسکتبال او را به استفاده از کمالیان مجاب می کند؟ اصلا کمالیان حاضر است به عنوان دستیار در کنار شاهین طبع کار کند؟ آیا موافقان کمالیان موفق می شوند گزینه خارجی خود را به محمود مشحون بقبولانند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها