گوگل در اقدامی جالب تعدادی از نرم‌افزارهای خود را برای کودکان رایگان کرد

هدیه گوگل به کودکان

شرکت گوگل برای مدت زمان یک هفته، بسیاری از نرم‌افزارهای منتاسب برای رده سنی کودکان را به صورت رایگان بر روی بازار پلی استور عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۸۰۹۰
هدیه گوگل به کودکان

جام جم کلیک: شاید نرم‌افزارهای اندروید در مقایسه با نرم‌افزارهای بازار نرم‌افزاری اپل ارزان‌تر باشند ولی بازهم بسیاری از افراد از خریدن نرم‌افزارها پرهیز کرده و بیشتر به سراغ گزینه‌های رایگان می‌روند. گوگل برای یک هفته این افراد را بسیار خوشحال خواهد کرد. البته زیاد هیجان‌زده نشوید زیرا این نرم‌‌افزارها مناسب برای کودکان بوده و شامل نرم‌افزارهای مهم مورد نیاز برای بزرگسالان نخواهند بود.

بازار نرم‌افزاری پلی استور بخشی به نام Family را در خود جای داده است که در آن می‌توان به نرم‌افزارهایی که مناسب استفاده کودکان است دست پیدا کرد. این بخش برای مدت زمان یک هفته شامل یک طرح ویژه شده است و بسیاری از نرم‌افزارهایی که تا سقف 3 دلار قیمت گذاری شده‌اند، به صورت رایگان به مشتریان عرضه خواهند شد.

البته گوگل اعلام نکرده است که پس از گذشت این مدت زمان می‌توان به استفاده از این برنامه‌ها ادامه داد یا خیر و ممکن است که استفاده از این برنامه‌ها پس از این بازه زمانی به پرداخت هزینه خریداری کردن آن‌ها نیاز داشته باشد.

البته اگر شما به دنبال یافتن پیشنهادهای دائمی برای دریافت نرم‌افزارهای رایگان هستید باید بدانید که دارندگان دستگاه‌های اندرویدی شرکت آمازون می‌توانند با مراجعه به بازار نرم‌افزاری خود و انتخاب بخش Today’s Free App of the Day، به صورت روزانه به پیشنهادهایی رایگان دست پیدا نمایند که هر روز به روزرسانی شده و صد البته پس از نصب، به صورت دائمی قابل استفاده خواهند بود.

در صورتی که می‌خواهید به نرم‌افزارهای رایگان در پلی استور نیز دست یابید باید وارد بخش Family شده و بر روی بنر Free App of the Week کلیک کنید تا لیست برنامه‌هایی که رایگان شده‌اند در اختیار شما قرار بگیرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها