نماینده مردم قم در مجلس گفت: مراجع تقلید از برخی حرکات دولتمردان برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نگرانند.
کد خبر: ۸۰۷۸۳۹
نگرانی مراجع تقلید از زمینه‌سازی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در تذکری شفاهی که در صحن علنی خطاب به رئیس‌جمهور مطرح کرد، گفت: مراجع تقلید قم به برخی حرکات دولتمردان برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نگرانند.

وی افزود: شما که فرزند حوزه علمیه هستید جلوی این حرکات را که از سوی برخی دولتمردان صورت می‌گیرد، بگیرید چرا که مشکل اساسی مردم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست، مشکل مردم معیشت و اشتغال جوانان است.

امیرآبادی با ابراز امیدواری نسبت به پرداختن بیشتر به این موضوعات در دولت در تذکر دیگری از رئیس‌جمهور خواست جلوی افطاری دادن از بیت‌المال در ماه مبارک رمضان گرفته شود.

وی با ابراز تاسف از دعوت‌هایی که هم اکنون از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها جهت افطاری دادن از بیت‌المال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: باید هزینه‌ جشن‌هایی که امروز در استان‌ها از سوی دفتر حامیان رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، اعلام شود.

نماینده مردم قم گفت: وزیر کشور جهت پاسخگویی در مورد پول‌های کثیف در مجلس حاضر شد اما به جای اینکه ابرو را درست کند چشم را هم کور و عنوان کرد کمیته امداد تعدادی ماشین خارجی مانند پورشه و بی‌‌.ام‌.و وارد کرده است که موجب بی‌اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) و کاهش درآمدهای کمیته امداد شده است.

امیرآبادی با اشاره به ممنوع شدن واردات هر گونه خودروی خارجی توسط فتاح رئیس جدید کمیته امداد، از وزیر کشور خواست در این مورد پاسخگو باشد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها