رحیم مشایی یکی از چهره‌های کلیدی دولت محمود احمدی‌نژاد بود که به خاطر یک انتقاد قید حضور در برنامه رضا رشیدپور را زد.
کد خبر: ۸۰۷۳۱۴
چرا رحیم‌مشایی به برنامه رشیدپور نرفت؟

رضا رشیدپور، مجری و بازیگر در کارنامه کاری خود حداقل سه برنامه توقیف شده دارد: «مثلث»، «زنده‌رود» و «مثلث شیشه‌ای». او از جمله مجری‌هایی بود که در سال‌های گذشته با برنامه‌هایش سر و صدای عجیبی به پا می‌کرد و واکنش‌های بسیاری برمی‌انگیخت.

حضور چهره‌های مشهور سینمایی، سیاسی و اجتماعی همیشه برنامه‌های رشیدپور را به یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون تبدیل می‌کرد.

اما کسانی هم بودند که در این برنامه حضور نیافتند. یکی از آنها اسفندیار رحیم‌مشایی، رییس سابق سازمان میراث فرهنگی، رییس دفتر محمود احمدی‌نژاد و یکی از افراد کلیدی در دولت نهم و دهم بود. در واقع اگرچه رشیدپور در مصاحبه‌هایش بارها و بارها نسبت به حضور احمدی‌نژاد و نزدیکانش در تاک شوهای خود ابراز تمایل کرد اما این اتفاق نیفتاد.

در این میان ماجرای حضور مشایی در برنامه «مثلث شیشه‌ای» روایت جالبی دارد. خود رشیدپور درباره آن اتفاق گفته است:‌ «قرار بود آقای رحیم مشایی به «مثلث شیشه‌ای» بیایند اما شب قبل از حضور او، هنگامه قاضیانی مهمان ما بود که از بازسازی بی‌حساب و کتاب آثار باستانی شکایت داشت و می‌گفت کجای دنیا با آجر سه سانتی، بناهای تاریخی را مرمت می‌کنند؟»

بنا به روایت رشیدپور فردای همان روزی که این برنامه پخش می‌شود یکی از خبرنگاران از اسفندیار رحیم‌مشایی که آن زمان رییس سازمان میراث فرهنگی بود همین سئوال را می‌پرسد و «آقای مشایی گفته بود کی این حرف را زده؟ گفته بودند خانم قاضیانی در برنامه «مثلث شیشه‌ای»، آقای مشایی هم گفته بودند که قرار آن شب‌شان برای حضور در برنامه را لغو کنند.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها