سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی در پنج قسمت برای پخش در شب‌های قدر از شبکه یک تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۰۸۵
«فراموشی» به سعید سلطانی رسید

حسین آقاهرندی که تهیه‌‌کنندگی سریال فراموشی را به‌عهده دارد، درباره این سریال به روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) گفت: فیلمنامه فراموشی را اصغر عبداللهی و سعید شاهسواری نوشته‌اند و داستان آن درباره سام شکرچیان مردی 45 ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان بشدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست.... امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق‌گویا، محسن افشار و الهام نامی بازیگران اصلی این سریال هستند.فراموشی از 14 تیر همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان از شبکه یک به مخاطبان ارائه می‌شود. برخی از عوامل سازنده فراموشی عبارتند از: مدیر تصویررداری: سیروس عبدلی، صدابردار: وحید سلطانی، برنامه‌ریز: مهدی سلطانی، طراح گریم: شهرام توانا، طراح لباس: زهرا احمدی، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: سیدجعفر میراشرفی، صداگذار: آرش اسحاقی و مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا.

« یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» مقابل دوربین

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و با حضور بازیگران جدید آغاز شد. این سریال را اسماعیل عفیفه برای پخش از شبکه پنج تولید می‌کند.

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار سریالی آپارتمانی است که در هر قسمت یک داستان را روایت می‌کند.سریال شش بازیگر اصلی دارد که نقش اصلی آن را شقایق دهقان بازی می‌کند. دهقان در این سریال شیوا نام دارد که با همسرش فرزاد زندگی می‌کند، نقش همسر شیوا را امیررضا دلاوری به عهده دارد. شیوا در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و تصمیم می‌گیرد در شرایطی که امکان تاسیس کلینیک برایش وجود ندارد اطلاعات و تجربیاتش را در دنیای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد و به همین دلیل هر بار با ماجراهای تازه‌ای روبه‌رو می‌شود.در ساختمان محل سکونت شیوا و فرزاد، افراد دیگری هم زندگی می‌کنند که از آن جمله می‌توان محمد بهروزیان در نقش مسعود و فریبا جدی‌کار در نقش تهمینه را نام برد که پدر و مادر شیوا هستند. همچنین علی عامل هاشمی در نقش شهرام و پردیس احمدیه در نقش شادی به عنوان برادر و خواهر شیوا از دیگر ساکنان ساختمان و شخصیت‌های سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار هستند.

یادداشت‌‌های یک زن‌خانه‌دار سال گذشته در گروه فیلم و سریال شبکه چهار کلید خورد و چند قسمت آن هم ضبط شد، اما به دلیل مشکلات مالی تولید سریال متوقف شد. بعد از این که دکتر سرافراز ریاست سازمان صدا و سیما را به عهده گرفت و علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما شد، ادامه تولید این سریال به شبکه پنج واگذار و قرار شد که فیلمنامه آن بازنویسی شود.

دیروز در حالی سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار بار دیگر مقابل دوربین رفت که بازیگرانی مانند فلامک جنیدی، فرناز رهنما و کاظم سیاحی به کار اضافه شده‌اند و محمد بهروزیان و فریبا جدی‌کار نیز از ادامه داستان سریال حذف شده‌اند.

فیلمنامه سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است، نوشته می‌شود.

برخی از عوامل سازنده این مجموعه نمایشی عبارتند از: نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی‌وند، پریناز لطف‌الهی، نسیم عرب امیری، تصویربردار: مجید گل‌سفیدی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، صدابردار: فرشید کیوانمهر، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب‌پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه‌های بصری و عنوان‌بندی: بهروز باقریان، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان و مدیر تولید: نعمت چگینی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها