سریال‌ «تنهایی لیلا» کاری از محمدحسین لطیفی، از اول ماه مبارک رمضان از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۰۵۹۸۳
سریال‌های رمضان آی‌فیلم مشخص شدند

مجموعه «تنهایی لیلا» که محصول شبکه آی‌فیلم است، قرار است از اول ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه همزمان با لحظه افطار از این شبکه پخش شود. پخش تیزرهای سریال محمدحسین لطیفی از روز گذشته (17 خرداد ماه) از شبکه آی‌فیلم آغاز شده است.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی، سام قریبیان، اندیشه فولادوند و ... در سریال «تنهایی لیلا» ایفای نقش دارند.

همچنین سریال طنز «بزنگاه» کاری از رضا عطاران نیز قرار است از سه‌شنبه - 19 خرداد ماه - از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن برود. این سریال طنز از فردا شب جایگزین سریال در حال پخش «همه بچه‌های من» می‌شود.

شبکه آی‌فیلم قصد دارد پخش سریال رضا عطاران را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه بدهد.

رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، احمد پورمخبر، عطیه معصومی، علی صادقی، گیلدا رنجبران، سوسن پرور، هنگامه حمیدزاده و غلامرضا نیکخواه بازیگران نقش اصلی سریال «بزنگاه» هستند.

«انقلاب زیبا» از دیگر مجموعه‌هایی است که شبکه آی‌فیلم آن را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان انتخاب کرده است. این مجموعه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده از فردا (سه‌شنبه) هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه جایگزین سریال در حال پخش «بیدار باش» خواهد شد.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، علیرضا کمالی‌نژاد، مجید مظفری، مجد واشقانی، فریبا کوثری و ... از بازیگران سریال «انقلاب زیبا» هستند. این مجموعه سال گذشته از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت.

سریال «ستایش 1 و 2» به کارگردانی سعید سلطانی برای پخش از شبکه آی‌فیلم در نظر گرفته شده است که به شکل دو قسمت، دو قسمت از امشب (18 خرداد ماه) ساعت 23 و 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها