واکنش به بد پوششی برخی زنان هیئت پارلمان اروپا

دهقان:ملاحظه کاری را کنار بگذاریم

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره بد پوششی برخی بانوان هیئت پارلمان اروپا در دیدار با مسئولان گفت: در داخل کشور نیز اگر افرادی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکنند هیچ دلیلی ندارد که با آنان ملاقات کنیم و ملاقات‌ها باید مشروط به رعایت ارزش‌های اخلاقی و اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۰۵۶۱۵
دهقان:ملاحظه کاری را کنار بگذاریم

محمد دهقان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: ما نباید درباره مسائل اصلی و امهات فکری خود دچار ملاحظه کاری شویم آن هم در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) که ایشان برای ارزش های دینی ، اخلاقی و انسانی قیام کردند و این انقلاب برای این اهداف بود.

وی گفت: در خارج از کشور هرفردی می تواند هر طوری که می خواهد باشد اما در سرزمین ایران باید قوانین ما رعایت شود که متاسفانه این مسئله رعایت نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: به طور طبیعی تذکرات لازم داده می شود البته برخی دستگاههای مسئول نیز باید وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند و ملاقات شوندگان نیز باید پروتکل شرعی و قانونی را رعایت کنند تا این مسائل حاشیه ای به وجود نیاید.

به پارلمان اروپا خوشبین نیستیم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ملت و مجلس نگاه خوشبینانه‌ای به پارلمان اروپا ندارند چرا که در سالیان متمادی تحت فرمان امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بوده‌ و علیه منافع ملی ما عمل کرده‌اند و اگر روزی بخواهند رابطه عادی‌تری در کشورمان داشته باشند باید رفتار خود را عوض کنند.

دهقان ، درباره درخواست گشایش دفتر پارلمان اروپا در کشورمان افزود: اصولا مجلس از ارتباط‌های پارلمانی و افرادی که سابقه منفی ندارند و موضع ضدایرانی نگرفته‌اند و در خدمت امپراتوری صهیونیستی اروپا و امریکا نیستند استقبال می‌کند به شرط اینکه شأن و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

وی گفت: اتحادیه اروپا همواره در مسائلی چون هسته‌ای، مذاکرات 1+5 و حقوق بشر اتهامات ناروایی به ایران مطرح می‌کنند و حتی درزمان اثبات ناروایی اتهامات حاضر به عذرخواهی نیز نیستند.

دهقان افزود: اگر بخواهند در زمینه تشکیل دفتر پارلمان اروپا در ایران اقدامی انجام شود به طور حتم باید رفتارشان تغییر کند و از اعمال گذشته خود عذرخواهی و رفتار خود با ملت ایران را اصلاح کنند و تعهداتی بدهند تا توطئه دشمنان و حامیان صهیونیسم مانند فتنه 88 را تکرار نکنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در فتنه 88 برخی سفارتخانه‌های اروپایی به پناهگاه فتنه‌گران بدل شده بود و حتی افراد سفارتخانه در آشوب‌ها حضور داشتند، گفت: ما با اصل روابط موافقیم اما به اروپایی‌ها خوشبین نیستیم و اینها باید اقداماتی انجام دهند و مواضعی بگیرند تا بدبینی ملت ایران به آنان کاهش یابد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها