جرم‌گیری لوله فاضلاب، پسر را فلج مغزی و خدمتکار را روانه زندان کرد

شرط خانواده پسر‌ معلول برای بخشش دیه 157 میلیونی

پس از چاپ خبر «شرط خانواده پسر معلول برای بخشش دیه 157 میلیون تومانی» در صفحه حوادث روزنامه جام‌جم، هموطنان بسیاری برای کمک مالی به پسر مشهدی مصدوم اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۸۰۴۲۹۲
خیرین به کمک معلول مشهدی شتافتند

به گزارش جام‌جم، در این حادثه که 14 سال پیش رخ داد، پسر مشهدی در سرویس بهداشتی یک شرکت در همدان، به‌دلیل متصاعد شدن گاز کلر از چاه فاضلاب دچار فلج مغزی شد.

در تحقیقات از خدمتکار شرکت معلوم شد، او برای نظافت و باز کردن مسیر لوله اقدام به ریختن اسید در داخل کانال فاضلاب کرده بود که انتشار گاز آن باعث این حادثه تلخ شد.

متهمان حادثه در شعبه 106 دادگاه کیفری استان همدان محاکمه و مرد خدمتکار 40 درصد و مسئول شرکت مورد نظر که در همدان فعالیت داشت 60 درصد مقصر حادثه شناخته شده و به پرداخت دیه محکوم شدند.

در آن زمان مسئول شرکت دیه‌ای را که در حق فرد مصدوم محکوم شده بود پرداخت کرد اما مرد خدمتکار فقط توانست مبلغ کمی از دیه را بپردازد و از پرداخت بقیه مبلغ در این 14 سال عاجز ماند.

این متهم اکنون باید 157 میلیون تومان بپردازد اما به‌دلیل مشکلات مالی نتوانسته این پول را تهیه کند.

با توجه به این موضوع، حکم جلب متهم برای انتقال وی به زندان به‌دلیل نپرداختن دیه صادر شده است.

با وجود این تلاش و رایزنی‌های مسئولان ستاد دیه استان همدان برای کم کردن مبلغ دیه ادامه دارد.

این در حالی است که پس از چاپ این خبر در روزنامه جام‌جم هموطنان بسیاری با گروه حوادث جام‌جم تماس گرفته و خواستار کمک مالی به مصدوم این حادثه شدند بنابراین روز گذشته مسئولان ستاد دیه استان همدان اعلام کردند که هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این جوان به شماره حساب 0106329555001 بانک ملی و شماره حساب 2030303037 بانک ملت به حساب ستاد دیه استان همدان واریز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها