مدیر شبکه دو در حکمی رقیه محمدزاده را به سمت مدیر گروه نهادهای اجتماعی این شبکه منصوب کرد.
کد خبر: ۸۰۳۵۰۳
جعفری‌ جلوه گروه «نهادهای اجتماعی» را به شبکه دو افزود

به گزارش جام‌جم سیما،‌ در حکمی که به امضای محمدرضا جعفری جلوه رسیده،‌ آمده است: تعریف جدید این شبکه به عنوان شبکه‌ای با رویکرد اجتماعی موجب شده است تا طیفی از موضوعات، مسائل، آسیب‌ها و نیز مجموعه بافت‌ها و ساخت‌های اجتماعی در منظر نگاه باشد و برای ایفای نقش‌های مفروض رسانه تاسیس گروه نهادهای اجتماعی به عنوان گروهی مستقل و مکمل نسبت به گروه‌های امور اجتماعی و خانواده و فرهنگ در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این حکم ذکر شده است: توجه به جایگاه نهادها و زیر ساخت‌های بنیادین جامعه، ‌موثر بر رفتارهای فردی و اجتماعی و دارای نقش در سلامت،‌ رشد و تعالی جمعی، ‌ژرف اندیشی، خلاقیت و نوآوری مجدانه‌ای را می‌طلبد که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی، ‌طراحی و ساخت برنامه‌های متناسب و هدفمند بدان دست یابد. آرمان نیل به جامعه‌ای مومن،‌ سالم و رشد یابنده با توجه به نقش نهادهای اجتماعی از یک‌ سو و نهادها، ‌دستگاه‌ها و ارگان‌های متولی از سوی دیگر پیش روی ماست.

جعفری جلوه در پایان آورده است: امید است در تعامل روش­مند با واحدهای ستادی و گروه‌های برنامه‌ساز شبکه، در دستیابی به اهداف پیش بینی شده در سطح رسانه و خدمت در راستای منویات مقام معظم رهبری در گستره جامعه توفیق یابند.

رقیه محمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و دانشجوی دکتری در رشته جامعه شناسی فرهنگی است و سابقه مسئولیت‌های طرح و برنامه و نظارت و ارزیابی شبکه «شما» و مدیر نقد و بررسی فیلم و سریال مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما را در کارنامه کاری خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها