100 موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد،‌ دیروز، امروز و فردا در چهار راه ولیعصر (عج) تهران،‌ در زیرگذر مترو،‌ دور هم جمع شده اند تا محصولات شان را به نفع مددجویان شان بفروشند، به مردم درباره فعالیت های شان آگاهی بدهند و از آنها برای همراه شدن با خودشان و دستگیری از اقشار نیازمند کمک ، نام نویسی کنند.
کد خبر: ۸۰۱۹۲۵
دستگیری از نیازمندان، زیر زمین

به گزارش جام جم آنلاین جمع شدن این موسسات در کنار هم با همکاری شبکه همیاری بوده است . این شبکه، تسهیل گری است که 60 سازمان مردم نهاد را به یکدیگر مرتبط می کند تا از ظرفیت های هم برای پوشش دادن هرچه بیشتر مددجویان استفاده کنند.

به عبارتی دیگر از آنجا که آسیب های اجتماعی چند وجهی است و هر سازمان مردم نهاد مسئولیت رسیدگی به یک بخش آن را به عهده دارد اما برای پوشش کامل یک مددجو از همه جوانب، باید چند موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد با یکدیگر همکاری کنند که این مسئولیت را شبکه همیاری عهده دار شده است و حالا هم شرایطی را مهیا کرده تا آن 60 سازمان مردم نهاد در کنار 40 موسسه خیریه دست به دست هم دهند و در قالب یک بازارچه،‌ فعالیت های شان را به مردم بشناسانند.

حسین قاسمی، موسس شبکه همیار می گوید : مجری اصلی این طرح موسسه خیریه رعد است که با همکاری شرکت بهره برداری متروی تهران آن را عملی کرده است.

به گفته او این انجمن های خیریه در حوزه های مختلفی همچون حمایت از کودکان کار و خیابان،‌ کودکان بیمار، پیشگیری و درمان اعتیاد، حمایت از معلولان ، حمایت از زنان سرپرست خانوار و انواع بیماران از جمله بیماران سرطانی و مبتلا به ایدز فعالیت می‌کنند. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها